-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!usenet.goja.nl.eu.or
g!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5fd69ef1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<rr68d2$ef0$2$horizn@news.chmurka.net> <1acslmx2mfzlu$.dlg@myjk.org>
<rr7av2$7er$1$horizn@news.chmurka.net> <a...@m...org>
<5fd74675$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5fd79767$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<rr9mn3$njm$2$Cav@news.chmurka.net>
<5fd875c6$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <1camyfnowk9b8$.dlg@myjk.org>
<5fdcf0e3$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <v3wr7r3ujb85$.dlg@myjk.org>
<5fdd07c5$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5fddb6ca$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <9ux41k5epk56$.dlg@myjk.org>
<5fde75cf$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 20 Dec 2020 14:48:08 +0100
Message-ID: <m...@m...org>
Lines: 137
NNTP-Posting-Host: 83.6.207.199
X-Trace: 1608472087 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.6.207.199:53372
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 7346
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688926
[ ukryj nagłówki ]Sat, 19 Dec 2020 22:51:13 +0100, cef
>> Ale jednak jest spalinowy, hałaśliwy i trujący ludzi niską emisją.
> Użytkowania nie zabrania żaden przepis.
Nikdzie nie trwierdzę że zabrania -- palić wunglem też nie zabraniają. Co
nie znaczy że nie można myśleć samodzielnie i od tego dziadostwa uciekać
samemu.
> Może jeździłeś jakimiś trupami spalinowymi i dlatego wydaje Ci się,
> wszystko się psuje.
Miałem trzy samochody z salonu i dwa z drugiej ręki też po salonie, więc
raczej wątpliwa jest twoja teza. Co nie zmienia faktu że raz mi w silniku
zabrakło oleju (tak VW Group!), a żona przypaliła sprzęgło w praktycznie
nowym samochodzie (w japończyku), po 20tkm zaczęło się ślizgać i musiałem
wymienić. Automaty w spaliniakach też jakieś wyjątkowo wytrzymałe nie są.
Wielu ludzie straciło jednak silniki i sprzęgła -- wystarczy poczytać fora.
> Albo jeździć nie umiesz i wszystkie auta niszczysz.
Ja akurat umiem, ale jak patrzę jak jeździ pozostały procent to żal dupę
ściska.
> Nie zatarłem nigdy silnika, ani nie spaliłem sprzęgła
Tylko znowu, nie jesteś pępkiem świata.
> - za to zużyło mi się kilka akumulatorów - czasem
> w najmniej odpowiednim momencie. Może stąd takie
> nastawienie do baterii :-)
No jak typowo porónujesz baterię rozruchową do trakcyjnej to nie ma o czym
dyskutować z takim ignorantem.
> W sumie nie mam nic przeciwko Twojemu wyborowi,
> najbardziej denerwuje mnie to używanie określeń typu
> pierdziawka, smrodowóz itp
No ale co w tym jest takiego strasznego co cię drażni? Chcesz zaprzeczyć
temu że spaliniak pierdzi (hałasuje), albo śmierdzi mu z rury wydechowej
toksycznymi spalinami?
> Równie dobrze można by postawić w ten sposób kwestię używania
> plastiku w życiu codziennym czy sposobu odżywiania,
> ale staram się nie przenosić tutaj takich argumentów.
No i dobrze, bo akurat jesteśmy na grupie samochodowej i dyskutujemy o
samochodach. Niemniej dobrze żę wspomniałeś, bo to w EV zazywczaj stosuje
się materiały z recyklingu prędzej niż w ICE.
> No właśnie jest - są elektryki dostępne praktycznie od ręki,
> ale nikt ich nie wykupuje czyli przesiadka nie jest gwałtowna,
> tylko powolna i przemyślana. Tak jak w moim przypadku.
Więcej jest dostępnych spaliniaków, wniosek z tego że ICE się przestały
sprzedawać na rzecze EV?
> O komforcie już ktoś dopisał.
Tak J.F. że nie słyszy różnicy EV vs diesel bo mikrofon kłamie.
> Na dłuższe trasy nawet nie pomyślałęm, żeby się katować
> elektrykiem. Do jazdy w koło komina elektryk by się sprawdził,
> ale na razie przegrywa cenowo.
W takim razie nie wiem z czym dyskutujesz, bo od poczatku, odpowiadając na
twoje pytanie, napisałem że ludzie ich nie kupują bo są za drogie, a są za
drogie bo niosą wyższy komfort którego ludzie nie doceniają.
> Jechałem kiedyś autem EV z wypożyczalni, ale jego
> elektryczność mnie nie urzekła. Może zaabsorbowany byłem czym
> innym a nie odbieraniem wrażeń z jazdy.
> Słaba ta różnica, skoro sam piszesz, że trzeba
> pojeździć miesiąc, żeby ją odczuć.
To tylko potwierdza co napisałem. Nie użytkowałeś dłużej, nie miałeś szans
się do dobrego przyzwyczaić, do tego ewidentnie jesteś negatywnie
nastawiony (bo i tak cię nie stać) więc nie odczułeś różnicy.
> No ale Twój przekaz dalej nie czytelny
> (w odniesieniu do tego co wyciałeś)
> Nie wiem o co chodzi, ale to i tak nieistotne.
Co jest nieczytelne, że kupując droższe auto które wyżej trzyma wartość
drożej puścisz przy odsprzedaży? Ergo, to że kupiłeś taniego trupka nie
znaczy że mniej na tym straciłeś.
> Ja mówię o rynku aut używanych. Jak klikniesz opcję napęd elektryczny -
> przykładowo na mobile.de to dostaniesz jakieś 20tys ofert (nie zaglądam
> do szczegółów) a wszystkich ofert jest 1,5mln To rynek aut elektrycznych
> stanowi jakiś 1% na rynku aut używanych. O czym Ty rozmawiasz?
Z jakiego powodu uwzględniasz, pod kątem awaryjności, tylko rynek aut
używanych wystawionych na sprzedaż? Te co są w ruchu i właściciele nie chcą
się ich pozbywać już nie liczą się do statystyk awaryjności? Bo co?
> Najlepsi krytycy muzyczni nie grali na żadnym instrumencie,
> podobnie krytycy literaccy czy teatralni czy sztuki nie tworzą gatunków,
> o których piszą czy poddaja ocenie.
> Więc ten argument też jest z d...
> Ogólne zagłebiając się w dyskusję z Tobą co chwilę stwierdzam, że używasz
> argumentów z d...
Zawsze mi śmierdziałeś megalomanem, teraz tylko to potwierdziłeś zrównując
się ze specjalistami w swoim fachu. Różnica między tobą a krytykami jest
taka, że oni latami studiowali, często jednak mają "fach w ręku", że nie
mają takich "wyników" jak ci o których się wypowiadają, wynika z różnych
aspektów, nie dlatego tylko że nie potrafią jak sugerujesz.
> I znowu argument z d...
To nie był żaden argument tylko proste stwierdzenie.
> Mój samochód spełnia wszystkie normy.
Normy, które o kant tyłka można potłuc. Tak samo jak normy kotłów na paliwa
stałe w domach. One normy to spełniają tylko w fabryce jak się je głaszcze
i błaga na kolanach aby się zmieściły w parametrach. W domu czy na ulicy
jest już wolna amerykanka, ignorancie.
> Nie wiem czym Ty jeździłeś ale radzę Ci zadbać o stan techniczny swojego
> samochodu, bo jak spalinowe auto kojarzy Ci się tylko negatywnie,
> to musiałeś mieć złe doświadczenia.
Nie jeździłem nigdy starymi trupami (szczególnie takimi za 1000 ełro), bo w
starych samochodach wszystko jeszcze bardziej skrzypi, trzeszczy, wali niż
w nowych.
> Moje auta są ciche i ekologiczne.
Auto za 1000 ełro -- ciche i ekologiczne. ROTFL
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.20 16:31 cef
- 20.12.20 19:57 ii
- 20.12.20 20:00 ii
- 20.12.20 22:32 Cavallino
- 20.12.20 23:16 ii
- 21.12.20 08:00 Cavallino
- 21.12.20 09:57 Myjk
- 21.12.20 11:09 cef
- 21.12.20 11:26 J.F.
- 21.12.20 11:39 Cavallino
- 21.12.20 11:43 J.F.
- 21.12.20 11:48 J.F.
- 21.12.20 11:51 Cavallino
- 21.12.20 12:12 Cavallino
- 21.12.20 12:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=