  • Data: 2020-12-20 09:16:03
    Temat: Re: Orlen idzie na rękę posiadaczom elektryków
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-20 o 07:49, Cavallino pisze:

    > A ja tak.
    > No może nie spaliłem, ale skończyło się np. 2 3 letnim samochodzie....

    Cóż, to albo słabość samochodu albo kierowcy.
    Równie dobrze w elektryku odpadnie Ci koło.

    > Kwasowych?
    > LOL !!!!
    > Już prędzej porównaj sobie z bateriami od komórki.

    A skąd to pytanie?
    Jak nie wiesz jakie akumulatory rozruchowe są w samochodach,
    to sobie poczytaj.

    > Przecież nie powinieneś jej używać, bo nie jest na benzynę, a jej
    > ładowanie jest strasznie skomplikowane....

    Bez telefonu łatwiej wrócić do domu z daleka niż bez samochodu.

    > Bo też nie masz pojęcia o jeździe elektrykiem.

    Mam takie pojęcie, jakie przedstawiają niektórzy np tutaj na grupie
    i to użytkowanie nie wygląda dobrze.

    > Da się.
    > Bez większego problemu.
    > Jak się uprzesz, to nawet w Zoe, o 50% więcej od tej wartości (ale to
    > latem).

    Znamy te opowieści o zakupach, obiadach, planowaniu odpoczynku na
    stukilometrowej trasie itp.
    Zakładam, że połowa z tego to i tak kłamstwa, bo z tej strony dałeś się
    poznać,
    więc jak byś nie koloryzował to widać, że użytkowanie elektryka wymaga wielu
    kombinacji, wyrzeczeń, rezygnacji czy dopasowań. Nawet jeśłi da się
    zaoszczędzić
    parę groszy na eksploatacji.
    I tak będzie jeszcze przez kilkadziesiąt lat.