-
1. Data: 2011-11-01 00:14:19
Temat: Orange online-przykra strona
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
Pewna konsultantka z BOK-u wydagała się, ze strona orange online
odświeża się po 72 godzinach. U mnie przez tydzień stoi w tym samym
miejscu. Nie ma nawet daty na jaki dzień dane są aktualne. Stan minut
cały czas ten sam. Ale nadejdzie taki dzień kiedy wszystko chrumknie i
okaże się, że ja nie mam minut, że wszystko już "przechlapane".
Coraz gorzej z tym stanem minut się dzieje, coraz smutniej i nieuczciwie
(chyba).
W pakietach dodatkowych nie wprowadzono mi dodatkowych minut za 12 zł,
podobno z nich korzystam, ale w zasadzie korzystam w ciemno!
animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci
-
2. Data: 2011-11-01 22:38:06
Temat: Re: Orange online-przykra strona
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 01-11-2011 o 01:14:19 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
> Nie ma nawet daty na jaki dzień dane są aktualne. Stan minut cały czas
> ten sam. Ale nadejdzie taki dzień kiedy wszystko chrumknie i okaże się,
> że ja nie mam minut, że wszystko już "przechlapane".
Ja, od kiedy zarządzanie w internecie swoim saldem i usługami wprowadziło
mnie w błąd (Fresh), traktuje już je z pewną dozą nieufności. Podstawa to
raczej krótkie kody, zresztą w regulaminach usług i promocji, też się na
nie tylko powołują..
--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas
-
3. Data: 2011-11-02 10:13:35
Temat: Re: Orange online-przykra strona
Od: bim-bom <j...@g...pl>
W dniu 2011-11-01 23:38, Piotr M pisze:
> Dnia 01-11-2011 o 01:14:19 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):
>
>> Nie ma nawet daty na jaki dzień dane są aktualne. Stan minut cały czas
>> ten sam. Ale nadejdzie taki dzień kiedy wszystko chrumknie i okaże
>> się, że ja nie mam minut, że wszystko już "przechlapane".
>
> Ja, od kiedy zarządzanie w internecie swoim saldem i usługami
> wprowadziło mnie w błąd (Fresh), traktuje już je z pewną dozą
> nieufności. Podstawa to raczej krótkie kody, zresztą w regulaminach
> usług i promocji, też się na nie tylko powołują..
Ja w T-Mobile mam inny problem - moge pokazywac w billingu rozmowy,
SMSy, GPRS, a nie ma mozliwosci zobaczenia obciazen spowodowanych
aktywacja uslug (np. oplata "ryczaltu" za internet).