  • 1. Data: 2011-10-31 23:29:29
    Temat: iPhone 4S
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Mam pytanie - jak po angielsku przeczytac iPhone 4S ???

    Bo jak dla mnie, lamera, brzmi to jakos w stylu "ajfon for ess" ;)
    :) :) :) :) :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 2. Data: 2011-11-01 12:01:45
    Temat: Re: iPhone 4S
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message
    > Mam pytanie - jak po angielsku przeczytac iPhone 4S ???
    >
    > Bo jak dla mnie, lamera, brzmi to jakos w stylu "ajfon for ess" ;)
    > :) :) :) :) :)

    I co tu widzisz śmiesznego? Ile Ty masz lat?

  • 3. Data: 2011-11-01 19:04:50
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-11-01 00:29, venioo pisze:
    > ajfon for ess

    Generalnie faktycznie zabawne ;-)

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 4. Data: 2011-11-01 19:04:50
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-01 13:01, Pszemol pisze:
    > "venioo" <p...@o...eu> wrote in message

    > I co tu widzisz śmiesznego? Ile Ty masz lat?

    Najbardziej bawi mnie to, ze wiedzialem, ze pierwszy sie odezwiesz :)
    I sie nie zawiodlem :D

    --
    venioo
    GG:198909

  • 5. Data: 2011-11-01 19:08:21
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *venioo* w wiadomości news:j8pfsj$jn8$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Najbardziej bawi mnie to, ze wiedzialem, ze pierwszy sie odezwiesz :)
    > I sie nie zawiodlem :D

    Ale zauważ że jak jest jakiś osobny wątek, gdzie wychodzą babole najlepszego
    producenta stojące w całkowitej sprzeczności z tezami Pszemola, to już tak
    chętnie się nie odzywa :-)

    Pozdr

  • 6. Data: 2011-11-01 19:46:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    > Ale zauważ że jak jest jakiś osobny wątek, gdzie wychodzą babole
    > najlepszego producenta stojące w całkowitej sprzeczności z tezami
    > Pszemola, to już tak chętnie się nie odzywa :-)

    Który wątek?

  • 7. Data: 2011-11-01 19:48:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> wrote in message

    > Generalnie faktycznie zabawne ;-)

    Ale wytłumacz mi, co tu jest zabawnego?
    Czy "for" Cię śmieszy? Czy "ess"? Coś innego?
    Jak by to jeszcze było "ass" (ang. "dupa", "tyłek")
    to jeszcze zrozumiałbym, że kogoś infantylnego
    taka dziecinniada może śmieszyć, ale "ess"?

  • 8. Data: 2011-11-01 22:06:17
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

> [...]
    > Jak by to jeszcze było "ass" (ang. "dupa", "tyłek")
    > to jeszcze zrozumiałbym, że kogoś infantylnego
    > taka dziecinniada może śmieszyć, ale "ess"?

    Może śmieszyć, bo Hamerykanie wymawiają "ass" jak "ess"?

  • 9. Data: 2011-11-01 23:27:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-01 23:06, Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "Pszemol"<P...@P...com> napisał w wiadomości

    > Może śmieszyć, bo Hamerykanie wymawiają "ass" jak "ess"?

    U mnie w pracy jedna koleąanka wymawiała r jak j. Druga koleżanka
    żartowala i powiedziała jej, żeby powiedziała "rebus". Ale było śmiechu
    chichu :-)

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 10. Data: 2011-11-02 00:10:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-02 00:27, Animka wysłał(a) wiadomość:

    Za dużo się Teya naoglądała...

    --
    http://www.krystek.art.pl/