    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange chyba padła poczta głosowa w Krakowie
    Date: Fri, 3 Jun 2011 08:24:38 +0200

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4de872f5$0$2487$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dzisiaj rano telefon kilka razy łączył się ze stacją przekaźnikową
    > (dźwieki w głośnikach komputera) i sprawdziłem jakość sygnału (odpowiedni
    > App w telefonie). Okazało się że jest zły do bardzo zły. Chciałem
    > sprawdzić czy da się jeszcze dzwonić. Zadzwoniłem na pocztę głosową i nie
    > zgłasza się moja poczta tylko komunikat bym ustawił pocztę. Po co jak mam
    > już ustawioną? Zadzwoniłem ze zwykłego na komórkę i się okazało że poczta
    > głosowa nie odbiera. Czy szlag trafił pocztę w Orange?

    Ta debilna sieć wyłączyła mi pocztę głosową tylko dlatego że zmieniłem plan
    taryfowy na firmowy.
    Jak teraz odzyskać poprzednie nagranie. Miałem: "Mówi wielki brat, abonent
    jest teraz w pokoju zwierzeń, zostaw dobrze przemyślaną wiadomość po
    usłyszeniu sygnału". Czy jakoś tak. Jak teraz odzyskać tą zapowiedź lub
    gdzie znajdę ponownie to nagranie?