  • 1. Data: 2011-06-03 05:36:47
    Temat: Orange chyba padła poczta głosowa w Krakowie
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Dzisiaj rano telefon kilka razy łączył się ze stacją przekaźnikową (dźwieki
    w głośnikach komputera) i sprawdziłem jakość sygnału (odpowiedni App w
    telefonie). Okazało się że jest zły do bardzo zły. Chciałem sprawdzić czy da
    się jeszcze dzwonić. Zadzwoniłem na pocztę głosową i nie zgłasza się moja
    poczta tylko komunikat bym ustawił pocztę. Po co jak mam już ustawioną?
    Zadzwoniłem ze zwykłego na komórkę i się okazało że poczta głosowa nie
    odbiera. Czy szlag trafił pocztę w Orange?

  • 2. Data: 2011-06-03 06:24:38
    Temat: Re: Orange chyba padła poczta głosowa w Krakowie
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już ustawioną? Zadzwoniłem ze zwykłego na komórkę i się okazało że poczta
    > głosowa nie odbiera. Czy szlag trafił pocztę w Orange?

    Ta debilna sieć wyłączyła mi pocztę głosową tylko dlatego że zmieniłem plan
    taryfowy na firmowy.
    Jak teraz odzyskać poprzednie nagranie. Miałem: "Mówi wielki brat, abonent
    jest teraz w pokoju zwierzeń, zostaw dobrze przemyślaną wiadomość po
    usłyszeniu sygnału". Czy jakoś tak. Jak teraz odzyskać tą zapowiedź lub
    gdzie znajdę ponownie to nagranie?

  • 3. Data: 2011-06-03 07:52:55
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik rageofhonor napisał:

> [...]
    > wiadomość po usłyszeniu sygnału". Czy jakoś tak. Jak teraz odzyskać tą
    > zapowiedź lub gdzie znajdę ponownie to nagranie?

    Ja za miesiac pierwszy telefon przenosze z Orange gdziekolwiek. Potem
    wraz z wygasajacymi umowami - kazdy klolejny. Pospradzalem juz na
    prepaidach zasieg i dzialanie innych sieci, i tylko w Orange placac
    wysoki abonament mam najslabszy zasieg (centrum krakowa, kilka miejsc,
    za miastem kilka miejsc), mam ciagle problemy z nawiazywaniem polaczen itp.

  • 4. Data: 2011-06-03 10:41:11
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Fri, 03 Jun 2011 09:52:55 +0200, Mateusz wrote:

> [...]
    > wysoki abonament mam najslabszy zasieg (centrum krakowa, kilka miejsc,
    > za miastem kilka miejsc), mam ciagle problemy z nawiazywaniem polaczen

    0range

    --
    Wojtek