  • 11. Data: 2014-02-26 21:50:09
    Temat: Re: Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-26 19:15, John Kołalsky pisze:
    > Wideorozmowa ?

    Miało być "ładna pani" znaczy taka niezbyt zorientowana i proponująca
    niekorzystne dla mnie oferty z podręcznika. :-) W dodatku coś jadła.
    Takie odniosłem wrażenie przez słuchawkę :-)

  • 12. Data: 2014-02-26 22:29:25
    Od: z <...@...pl>

    Po czatowaniu i zadawaniu trudnych pytań dowiedziałem się że za 44zł
    dostanę 800+250 min. + darmowe orange + darmowy numer z innej sieci a to
    wszystko przez 16 mies. Powinno małżonce wystarczyć ;-)
    Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce. :-)

  • 13. Data: 2014-02-26 22:46:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <...@...pl>

    > Miało być "ładna pani" znaczy taka niezbyt zorientowana i proponująca
    > niekorzystne dla mnie oferty z podręcznika. :-) W dodatku coś jadła.
    > Takie odniosłem wrażenie przez słuchawkę :-)

    Gumę żuła :-)

  • 14. Data: 2014-02-27 11:40:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-26, o godz. 18:56:16
    z <...@...pl> napisał(a):

    > Ładna pani właśnie zadzwoniła z propozycją przedłużenia umowy (bez
    > limitów do wszystkich) za 79 zł. na 18 miesięcy. Czyli to samo co 18
    > mies. temu :-)
    > Wyśmiałem ją choć coś biadoliła że konkurencja ma gorsze warunki,
    > obwarowania i nie będę miał taniej za absolutnie no limit.

    To możesz jej o konkurencji powiedzieć o tak dla przykładu: dziś
    dzwonili na jedne z numerów ofertą utrzymania z T-Mobile. Za 70PLN
    brutto bez limitu, 5GB netu i odbierane/dzwonione w UE 30gr za minutę.

    Zdrówko

  • 15. Data: 2014-02-27 14:32:49
    Od: z <...@...pl>

    > To możesz jej o konkurencji powiedzieć o tak dla przykładu: dziś
    > dzwonili na jedne z numerów ofertą utrzymania z T-Mobile. Za 70PLN
    > brutto bez limitu, 5GB netu i odbierane/dzwonione w UE 30gr za minutę.

    Właśnie się rozejrzałem u konkurencji i wszystko wskazuje na pleja. 40
    zł za no limit razem ze stacjonarnymi. Umowa na 15 mies. ale liczona od
    dnia podpisania. Znaczy realnie w moim przypadku +12mies. cyrografu.
    Jest różnica? :-)

    PS. Oferta bez smsów ale praktycznie ich nie używam.

  • 16. Data: 2014-02-28 10:22:36
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-27, o godz. 14:32:49
    z <...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > cyrografu. Jest różnica? :-)
    >
    > PS. Oferta bez smsów ale praktycznie ich nie używam.

    A z netem i jakie ceny w roamingu? Tak z ciekawości. Po zakończeniu
    rocznych umów żony i teściów emigrują z PlayA gdziekolwiek. Nie z
    powodów finansowych. Z powodów fatalnej jakości i zrywania połączeń.
    Chyba jedyna sieć gdzie między jej abonentami jest problem przy co 2-3
    rozmowie.

    Zdrówko

  • 17. Data: 2014-02-28 11:48:56
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 27 Feb 2014 14:32:49 +0100, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    >Jest różnica? :-)
    >
    >PS. Oferta bez smsów ale praktycznie ich nie używam.

    No to nie wiem dlaczego nie pomyślisz o nju z rachunkiem, chyba że
    czegoś nie doczytałem, do niedawna sam nju nie polecałem ale jednak
    nie miałem racji, przeniosłem 2 osoby z rodziny do nju z rachunkiem i
    są bardzo zadowolone. Tym bardziej że doszła promocja że rozdzielono
    no limit na komórki od stacjonarnych. Odpowiednio to wygląda tak: 19zł
    i 10zł, więc jak ktoś nie dzwoni na stacjonarne to ma no limit
    wszędzie.
    Jedna osoba wydzwania miesięcznie koło 1000 minut do wszystkich sieci,
    około 400 smsów i numeru nie blokują, rachunki w granicach 35-38 zł.
    Minusy to elektroniczna faktura ale to nie problem, a plus taki że
    umowa jest z miesięcznym wypowiedzeniem bez wiązania się na ileś tam
    miesięcy.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-02-28 11:50:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 28 Feb 2014 11:48:56 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    > więc jak ktoś nie dzwoni na stacjonarne to ma no limit
    >wszędzie.

    miało być: wszędzie za 19zł.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-02-28 12:56:45
    Od: z <...@...pl>

    > A z netem i jakie ceny w roamingu?

    Nie używam.

> [...]
    > powodów finansowych. Z powodów fatalnej jakości i zrywania połączeń.
    > Chyba jedyna sieć gdzie między jej abonentami jest problem przy co 2-3

    O wielu lat jestem w pleju. Nie widzę różnicy.
    Fakt na początku były problemy jak telefon na siłę próbował używać
    nadajników pleja chociaż plusa były mocniejsze.
    Niektóre telefony nie trzymały ustawienia na sztywno plusa. Podejrzane
    to było. Przerabiałeś temat ustawień?

  • 20. Data: 2014-02-28 14:09:05
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-28, o godz. 12:56:45
    z <...@...pl> napisał(a):

    > Nie używam.

    A ja sporo i ma to dla mnie duże znaczenie,

> [...]
    > Niektóre telefony nie trzymały ustawienia na sztywno plusa.
    > Podejrzane to było. Przerabiałeś temat ustawień?

    Przerabiałem. Mogłem tak bawić się jak play startował. Teraz oczekuję
    że będzie działał stabilnie bez konieczności odprawiania egzorcyzmów i
    testowania który akurat BTS w okolicy działa stabilne. Jeśli widzę że
    operator nie potrafi zapewnić stabilnej i bezproblemowej pracy swojego
    produktu nawet w dużych miastach to jest to dla mnie dostateczny powód
    by z niego zrezygnować nawet jeśli jest to operator najtańszy i na
    papierze jego oferty wyglądają atrakcyjnie. Jak pisałem wcześniej - po
    roku testowania przez kilku użytkownika jakość jest nieakceptowalna.

    Zdrówko