  • 1. Data: 2014-02-14 23:16:03
    Temat: [Android] jakis dobry program do laps time photo
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    używałem przez dłuższy czas Lapse It Pro i spełniał moje wymagania w
    100%, ale teraz chciałem zarejestrować sytuacje, która miałaby trwać
    parę dni i okazało się, ze program wiesza się w okolicy 5000 klatek.
    oczywiście jest miejsce w pamięci, a on nawet nie chce zapisywać
    następnych klatek, a jak zapisuje to mają one po 0 bajtów.
    zna może ktoś, godny polecenia program, który nie ma tej wady?
    <rs>

  • 2. Data: 2014-02-14 23:33:57
    Temat: Re: [Android] jakis dobry program do laps time photo
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 14.02.2014, o godzinie 23.16.03, na pl.misc.telefonia.gsm, rs
    napisał(a):

> [...]
    > następnych klatek, a jak zapisuje to mają one po 0 bajtów.
    > zna może ktoś, godny polecenia program, który nie ma tej wady?

    Nie znam. Ale próbowałeś może z autorem się kontaktować?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2014-02-14 23:59:35
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/14/2014 5:33 PM, Habeck Colibretto wrote:

    > Nie znam. Ale próbowałeś może z autorem się kontaktować?

    owszem. ale program jest mi potrzebny "na wczoraj". <rs>

  • 4. Data: 2014-02-15 00:27:38
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > owszem. ale program jest mi potrzebny "na wczoraj". <rs>

    Hmmm, to trzeba sie wczoraj bylo kontaktowac :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-02-16 05:00:38
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/14/2014 6:27 PM, mr misio wrote:

    > Hmmm, to trzeba sie wczoraj bylo kontaktowac :D

    kiedy czytam takie twoje posty, to coraz bardziej upewniam się, że
    właśnie tak musisz wyglądać.
    http://img.gawkerassets.com/img/19cq36e82ti0ajpg/ku-
    xlarge.jpg
    <rs>

  • 6. Data: 2014-02-16 12:28:30
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > kiedy czytam takie twoje posty, to coraz bardziej upewniam się, że
> [...]
    Wiesz, ja mam podobne zdanie o Tobie. Zawsze Twoje sprawy sa
    najwazniejsze, potrzebujesz tego, tamtego, na wczoraj, na przedwczoraj,
    usenetu uzywasz jako darmowego help-line i nie daj bog, ze ktos napisze
    cos, co ci sie nie spodoba.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-02-16 19:16:27
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/16/2014 6:28 AM, mr misio wrote:

> [...]
    > najwazniejsze, potrzebujesz tego, tamtego, na wczoraj, na przedwczoraj,
    > usenetu uzywasz jako darmowego help-line i nie daj bog, ze ktos napisze

    teraz już rozumiem, co miałeś na myśli, mówiąc o sobie, ze jesteś misiem
    o bardzo małym rozumku. pozwolisz, że nawet nie skomentuje tego co wyżej
    napisałeś, bo ty jak widzę naprawdę nie rozumiesz, po co w ogóle usenet
    jest. <rs>

  • 8. Data: 2014-02-16 19:23:14
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

> [...]
    > o bardzo małym rozumku. pozwolisz, że nawet nie skomentuje tego co wyżej
    > napisałeś, bo ty jak widzę naprawdę nie rozumiesz, po co w ogóle usenet

    usenet jest po to, zeby pomagac <rs>-owi :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-02-16 20:49:28
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/16/2014 1:23 PM, mr misio wrote:

    > usenet jest po to, zeby pomagac <rs>-owi :D

    nie. żeby z tobą bawić się w te twoje nieskończone OT przepychanki. baw
    się sam. PLONK. <rs>

  • 10. Data: 2014-02-16 21:51:25
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał: