  • 21. Data: 2014-02-28 14:35:53
    Temat: Re: Orange bez ograniczen - jaka dobra alternatywa?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 12:56, z pisze:
    > W dniu 2014-02-28 10:22, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    (...)

    > Nie używam.

    Ja używam i Play miał stawki podobne w EU, a wręcz dużo lepsze niż cała
    W3 w Szwajcarii, gdzie taryfikacja była/jest taka sama jak w EU,
    przeciwieństwie do reszty.

    > Tak z ciekawości. Po zakończeniu
    >
    > O wielu lat jestem w pleju. Nie widzę różnicy.

    Maciek od zawsze opowiada o jakichś wielkich problemach, twierdząc,
    że te jednostkowe problemu tyczą całej sieci:P

    > Fakt na początku były problemy jak telefon na siłę próbował używać
    > nadajników pleja chociaż plusa były mocniejsze.

    Wiadomo, że w niektórych lokalizacjach jest dziwnie. U znajomego
    od dawna jest problem z Orange (zresztą nie tylko), a Play daje radę,
    choć jak spróbować przepiąć go na 26034 to pojawia się problem :)

    > Niektóre telefony nie trzymały ustawienia na sztywno plusa. Podejrzane
    > to było. Przerabiałeś temat ustawień?

    Podobno przerabiał ;)

  • 22. Data: 2014-02-28 14:52:12
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.02.2014 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Przerabiałem. Mogłem tak bawić się jak play startował. Teraz oczekuję

    Co jest za skomplikowanego w ustawieniu w telefonie na sztywno
    Plusa/Orange i czym się w praktyce różni od używania telefonu
    z kartą Plusa/Orange?

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 23. Data: 2014-02-28 14:55:05
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-28, o godz. 14:35:53
    Artur Maśląg <n...@w...pl> napisał(a):

    > Maciek od zawsze opowiada o jakichś wielkich problemach, twierdząc,
    > że te jednostkowe problemu tyczą całej sieci:P

    A możesz wskazać gdzie generalizowałem na całą sieć? Bo niestety te
    jednostkowe problemy są od zawsze w sporej część południa Warszawy
    (spore kawałki Wilanowa i Ursynowa). Jeśli użytkownicy Playa mają
    problemy z co 2-3 połączeniem (nienawiązanie połączenia, przerwanie
    rozmowy, spadek jakości do poziomu uniemożliwiającego zrozumienie
    rozmówcy) w tych lokalizacjach mają problem to jakoś nie widzę powodu
    by o tym nie mówić. Zwłaszcza że te numery to między innymi żona i
    teściowa. ;-)

    > Wiadomo, że w niektórych lokalizacjach jest dziwnie. U znajomego
    > od dawna jest problem z Orange (zresztą nie tylko), a Play daje radę,
    > choć jak spróbować przepiąć go na 26034 to pojawia się problem :)

    Ja mam miejsce między Łukowem a Siedlcami gdzie cokolwiek działa losowo.
    A co ciekawe jest tam dobry zasięg Aero - z innego netu via komórka
    korzystać się nie da.

    mam też miejsce gdzie najlepiej działa Orange. Ale tylko latem jak
    odpalą dodatkowy BTS w kontenerze. ;-)

    Zdrówko

  • 24. Data: 2014-02-28 15:06:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-28, o godz. 13:52:12
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Co jest za skomplikowanego w ustawieniu w telefonie na sztywno
    > Plusa/Orange i czym się w praktyce różni od używania telefonu
    > z kartą Plusa/Orange?

    A to że trzeba o tym wiedzieć i pamiętać to ustawiać. Po czym np.
    okazuje się że w po ustawieniu sieci na sztywno Play nie chce działać w
    roamingu poza PL i trzeba się zastanawiać czemu. I śledzić czy Play
    akurat czegoś nie zmienił. Sorry - ale jeśli płacę za jakąś usługę to
    oczekuję że będzie ona działać tak jak w opisie bez pamiętania o
    magicznych sztuczkach.

    Zdrówko

  • 25. Data: 2014-02-28 17:22:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > A możesz wskazać gdzie generalizowałem na całą sieć?

    Było w cytacie:
> [...]

    > rozmówcy) w tych lokalizacjach mają problem to jakoś nie widzę powodu
    > by o tym nie mówić. Zwłaszcza że te numery to między innymi żona i

    Wybrani użytkownicy - tak. Wyjaśnisz jakim cudem tego inni nie
    potwierdzają? Oczywiście zawsze jest jakiś margines problemów
    z którymi się niektórzy spotykają i opowiadają różne rzeczy.
    Pisać możesz - na uogólnienie to masz zdecydowania za małą próbkę.

    (...)
    > mam też miejsce gdzie najlepiej działa Orange. Ale tylko latem jak
    > odpalą dodatkowy BTS w kontenerze. ;-)

    Miejsce o którym pisałem to Wypiździajewo Dolne tylko środek miasta.
    Potężne kłopoty z Orange były nawet nie tak dawno w części Ursynowa
    i długo problem występował.

  • 26. Data: 2014-02-28 17:34:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > A to że trzeba o tym wiedzieć i pamiętać to ustawiać. Po czym np.
    > okazuje się że w po ustawieniu sieci na sztywno Play nie chce działać w
    > roamingu poza PL i trzeba się zastanawiać czemu.

    Możesz napisać w czym masz problem i jak to na sztywno ustawiasz, że
    masz takie problemy? Trochę już z Play korzystam (nie sam oczywiście)
    i czasami warto się przestawić na inną sieć, ale jak straci zasięg
    to szuka wg klucza i złapie co trzeba - bez problemów z roamingiem
    za granicą itd.

    > I śledzić czy Play akurat czegoś nie zmienił.

    A co miał zmienić? Chętnie poczytam.

    > Sorry - ale jeśli płacę za jakąś usługę to
    > oczekuję że będzie ona działać tak jak w opisie bez pamiętania o
    > magicznych sztuczkach.

    I tak działa. Problem się pojawia w niektórych
    lokalizacjach/sytuacjach, ale to tak jak z innymi sieciami.

  • 27. Data: 2014-02-28 19:04:27
    Od: "Olko8" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20140228102236.0b43b3c5@babcia-workstation...

> [...]
    > powodów finansowych. Z powodów fatalnej jakości i zrywania połączeń.
    > Chyba jedyna sieć gdzie między jej abonentami jest problem przy co 2-3

    Rozmawiam z wieloma w Play to Play ponad rok i nie ma żadnych problemów
    z jakością połączeń.