    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free Standard na probe?
    Date: Sun, 15 Nov 2009 00:33:23 -0000

    "Zmiana Nicka" <z...@a...pl> wrote in message
    news:hdnae8$d4d$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Ktory modem wziac na probe?
    >
    > modem Huawei E160

    Ja bym brał tego ma wyjście na antenę, ma gniazdo na karty SD i jest na USB co
    oznacza ze zadziała z kazdym laptopem czy PC. E870 co prawda jest 7.2Mbps ale
    raczej na razie tego nie wykorzystasz i jest na express card co znacznie
    ograniczy ci możliwość manewru dużą zaletą jest że nie wystaje tak z boku jak
    modemy pod USB je jednak z kolei można na kablu USB sobie powiesic na
    okno/firanke jak w budynku jest słaby zasieg.
    Do ZTE jakoś nie mam przekonania.
    Jak byś przypadkiem zdecydował się na Huaweia to za kilka zł mogę podesłac ci
    kod odblokowujący wtedy będziesz mógł potestowac inne sieci. A wogóle na twoim
    miejscu chyba jednak kupił bym modem na allegro i jeśli masz zasięg korzystał
    jednak z Play online na kartę. E160 nowy odblokowany 160zł (jak chcesz też mam)
    na allegro. Starter 1GB play 19zł nie wiem jak ten Orange wychodzi...

    Pzdr
    Piotrek