-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
<q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
Date: Wed, 13 Feb 2019 23:09:34 +0100
Message-ID: <mjk7trw65cqa$.hxilkbjwh65h$.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1550095760 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 504 82.143.187.50:51705
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2241
X-Received-Body-CRC: 2874200601
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650009
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 13 Feb 2019 21:59:59 +0100, Irek.N. napisał(a):
>> Najprostsze wytlumaczenie to blad pomiaru :-)
> 400km w jedną stronę, na tyle długi kawałek, że można coś wiarygodnie
> zaobserwować, prawda?
Ale tez mozna sie pomylic.
>> Ale jesli masz jakiegos saaba z wielkim silnikiem, to moze faktycznie
>> minimum jest przy 160, tak jak u nas na jedynce pali wiecej :-)
>
> No właśnie to jest ciekawe, że przy spokojnej jeździe (autostradowo
> 130-140) wychodzi spalanie na poziomie 10. Jak przydeptałem i starałem
> się mieć 160 z lekkim plusem czasami, to wyszło 9,4.
Pisales o 110-120, a to spora roznica.
Ciekawe czy dla 140/160 roznica w sprawnosci silnika moglaby powodowac
takie cuda ... no, nie, raczej nie - chce sie szybciej, to trzeba
dodac gazu :-)
Hm, a gdyby dodatkowo byl inny bieg ?
> Czuć, że samochód chce jechać szybciej i szybciej. Na własne potrzeby
> tłumaczę to tym, że ma ekstra doładowanie z naporu powietrza :) No bo
> jak inaczej?
Wiatr w jedna strone ?
Bo 400 km to raczej nie pod gorke.
> ps. obserwacja nie z jednej trasy
> ps2. idąc tym tropem pomyślałem, że może jeszcze szybciej będzie jeszcze
> lepiej, ale nie... przełom ewidentnie jest na poziomie 160-170
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.19 23:31 s...@g...com
- 13.02.19 23:45 Irek.N.
- 13.02.19 23:52 Irek.N.
- 14.02.19 01:11 Zenek Kapelinder
- 14.02.19 07:00 Budzik
- 14.02.19 08:05 Miroo
- 14.02.19 08:59 Marek
- 13.02.19 23:49 r...@k...pl
- 14.02.19 09:05 Marek
- 14.02.19 10:30 SW3
- 14.02.19 12:59 Budzik
- 14.02.19 13:23 J.F.
- 14.02.19 13:36 J.F.
- 14.02.19 13:46 r...@k...pl
- 14.02.19 15:16 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=