eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
    <q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 13 Feb 2019 23:09:34 +0100
    Message-ID: <mjk7trw65cqa$.hxilkbjwh65h$.dlg@40tude.net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1550095760 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 504 82.143.187.50:51705
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2241
    X-Received-Body-CRC: 2874200601
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650009
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 21:59:59 +0100, Irek.N. napisał(a):
    >> Najprostsze wytlumaczenie to blad pomiaru :-)
    > 400km w jedną stronę, na tyle długi kawałek, że można coś wiarygodnie
    > zaobserwować, prawda?

    Ale tez mozna sie pomylic.

    >> Ale jesli masz jakiegos saaba z wielkim silnikiem, to moze faktycznie
    >> minimum jest przy 160, tak jak u nas na jedynce pali wiecej :-)
    >
    > No właśnie to jest ciekawe, że przy spokojnej jeździe (autostradowo
    > 130-140) wychodzi spalanie na poziomie 10. Jak przydeptałem i starałem
    > się mieć 160 z lekkim plusem czasami, to wyszło 9,4.

    Pisales o 110-120, a to spora roznica.

    Ciekawe czy dla 140/160 roznica w sprawnosci silnika moglaby powodowac
    takie cuda ... no, nie, raczej nie - chce sie szybciej, to trzeba
    dodac gazu :-)

    Hm, a gdyby dodatkowo byl inny bieg ?

    > Czuć, że samochód chce jechać szybciej i szybciej. Na własne potrzeby
    > tłumaczę to tym, że ma ekstra doładowanie z naporu powietrza :) No bo
    > jak inaczej?

    Wiatr w jedna strone ?
    Bo 400 km to raczej nie pod gorke.

    > ps. obserwacja nie z jednej trasy
    > ps2. idąc tym tropem pomyślałem, że może jeszcze szybciej będzie jeszcze
    > lepiej, ale nie... przełom ewidentnie jest na poziomie 160-170

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: