eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Data: 2019-02-14 13:36:32
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:q420g5$6nh$...@n...news.atman.pl...
    >> Najprostsze wytlumaczenie to blad pomiaru :-)

    >400km w jedną stronę, na tyle długi kawałek, że można coś wiarygodnie
    >zaobserwować, prawda?

    kilka razy ... o ile jeszcze chcialo Ci sie czesto tankowac ... i nie
    byla to kwestia nachylenia terenu stacji ..

    >> Ale jesli masz jakiegos saaba z wielkim silnikiem, to moze
    >> faktycznie
    >> minimum jest przy 160, tak jak u nas na jedynce pali wiecej :-)

    >No właśnie to jest ciekawe, że przy spokojnej jeździe (autostradowo
    >130-140) wychodzi spalanie na poziomie 10. Jak przydeptałem i
    >starałem się mieć 160 z lekkim plusem czasami, to wyszło 9,4.

    >Czuć, że samochód chce jechać szybciej i szybciej. Na własne potrzeby
    >tłumaczę to tym, że ma ekstra doładowanie z naporu powietrza :) No bo
    >jak inaczej?

    Sobie przypomnialem jeszcze jedno zjawisko - opor falowy opon.

    Opona na dole jest ugieta, i zanim sie wyprostuje, to ponoc moze sie
    kawalek obrocic.

    Ale to raczej przy wiekszych predkosciach, i chyba nie pasuje do tego
    co piszesz, o ile w ogole jest jakies istotne ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: