eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Data: 2019-02-13 23:09:34
    Temat: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 21:59:59 +0100, Irek.N. napisał(a):
    >> Najprostsze wytlumaczenie to blad pomiaru :-)
    > 400km w jedną stronę, na tyle długi kawałek, że można coś wiarygodnie
    > zaobserwować, prawda?

    Ale tez mozna sie pomylic.

    >> Ale jesli masz jakiegos saaba z wielkim silnikiem, to moze faktycznie
    >> minimum jest przy 160, tak jak u nas na jedynce pali wiecej :-)
    >
    > No właśnie to jest ciekawe, że przy spokojnej jeździe (autostradowo
    > 130-140) wychodzi spalanie na poziomie 10. Jak przydeptałem i starałem
    > się mieć 160 z lekkim plusem czasami, to wyszło 9,4.

    Pisales o 110-120, a to spora roznica.

    Ciekawe czy dla 140/160 roznica w sprawnosci silnika moglaby powodowac
    takie cuda ... no, nie, raczej nie - chce sie szybciej, to trzeba
    dodac gazu :-)

    Hm, a gdyby dodatkowo byl inny bieg ?

    > Czuć, że samochód chce jechać szybciej i szybciej. Na własne potrzeby
    > tłumaczę to tym, że ma ekstra doładowanie z naporu powietrza :) No bo
    > jak inaczej?

    Wiatr w jedna strone ?
    Bo 400 km to raczej nie pod gorke.

    > ps. obserwacja nie z jednej trasy
    > ps2. idąc tym tropem pomyślałem, że może jeszcze szybciej będzie jeszcze
    > lepiej, ale nie... przełom ewidentnie jest na poziomie 160-170

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: