eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOprawa porcelanowa kanałowa OPKZ-60 POLAM Mysłakowice i zatrzaski do kloszaRe: Oprawa porcelanowa kanałowa OPKZ-60 POLAM Mysłakowice i zatrzaski do klosza
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Oprawa porcelanowa kanałowa OPKZ-60 POLAM Mysłakowice i zatrzaski do
    klosza
    Date: 09 Oct 2021 21:01:10 GMT

    Jest Sat, 9 Oct 2021 19:37:48 +0200, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Prawda :-(
    > Zależy od techniki. Ja to robiłem heksametylodisilazanem (nie róbcie
    > tego w domu!), warstwa hydrofobowa jest monomolekularna, nie widać jej
    > zupełnie. A woda spływa jak po szybie wysmarowanej smarem silikonowym.

    A jak ogólnie wygląda kwestia trwałości takiej warstwy? Domyślam się, że
    zależy to od zastosowania, ale zostańmy przy tych ,,okołołazienkowych".
    Np. niektórzy producenci kabin prysznicowych zalecają ,,impregnację"
    właśnie dedykowanym preparatem hydrofobizującym. Drogie, śmierdzi
    strasznie, a zbyt trwałe nie jest. Może dałoby się użyć czegoś lepszego?

    > Można też dimetylodichlorosilanem, i to dopiero jest hardcore :-)

    Ze względu na oddziaływanie na układ oddechowy? To jakieś wyjątkowo
    wredne jest?

    k.

    PS Rzeczywiście, wątek fajny. Dobrze mieć fachowca na grupie. :)