  • Data: 2011-10-30 20:24:43
    Temat: Re: Opony - strona z informacjami i rozbudowanym filtrowaniem
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Paź, 17:54, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Trochę racji ma, zazwyczaj wymiana opon z wyważeniem właśnie mniej więcej te
    > 80 zł kosztuje.
    > Ale jak widać są ewenementy, którym palma odbija i krzyczą sobie 120.
    >
    > Sama wymiana całych kół z reguły zamyka mi się w 20 zł.

    Ma tyle racji co gdyby napisał, że obiad rodzinny w restauracji zwykle
    kosztuje max 50zł.
    Na szczęście za wymianę opon można brać i 500zł (BTW znajomy ostatnio
    zapłacił prawie 300zł za RF), a z punktu widzenia klienta pewnie można
    znaleźć warsztaty które zrobią wymianę za 20 zł, najwyżej któreś z kół
    odpadnie :)

    pzdr