  • Data: 2011-10-29 08:42:04
    Temat: Re: Opony - strona z informacjami i rozbudowanym filtrowaniem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości
    news:j8fca3$trc$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:j8f3r5$jc8$1@news.onet.pl...

    > To niemożliwe. Na pewno lokalny gumiarz miał taniej.

    Nie miał, sprawdziłem - te 200+ za Lassę to właśnie u lokalnego gumiarza.

    >No i zmarnowałeś kilka dni. Przecież to tyle szukania. Mogłeś w tym czasie
    >zarobić na drugi samochód. ;-)

    Jedyne co zmarnowałem to paliwo, wypalone w trakcie wycieczek do lokalnych
    gumiarzy.
    Czasu też zmarnowałem na to więcej niż przy szukaniu w internecie, a co
    gorsza, bez skutku.

    > Niemożliwe, żeby było tak tanio. Na pewno montowałeś w jakiejś szopie. ;-)

    Jeszcze nie montowałem, bo na dworze ma być 14 stopni przez następne kilka
    dni, szkoda nowych gum.
    Ale Feuvert (były Shell Autoserv) to całkiem przyjemna szopa. ;-)

    > A teraz jego dzieci nie będą miały bułki na śniadanie... ;-)

    I słusznie, skoro chciał je finansować z nabijania klientów w butelkę
    poprzez sprzedaż czegoś po zawyżonych marżach.
    BTW: za wymianę z wyważeniem lokalny gumiarz życzył sobie ode mnie 120 zł, a
    nie 60.