  • 31. Data: 2011-03-09 22:45:20
    Temat: Re: Opony bieżnikowane
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011 21:46:06 +0100, Excite wrote:

    >Oczywiście, wręcz gigantyczny ;) Tylko dlaczego jakoś nie widać ich na
    >kołach aut sprowadzanych z DE ? Może dlatego że żaden niemiec żyjący
    >conajmniej na średnim poziomie nie kupi gumowego odpadu w postaci opony
    >bieżnikowanej.

    No tak ... ale w takim przypadku to komu oni te opony sprzedaja ?
    Chocby te OKON ?

    Taksowkarze i zieloni komunisci kupuja ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2011-03-09 23:12:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-09 22:37, J.F. pisze:

    > no nie wiem, nie wiem - najgorsza rzecz to sliskie opony, ale nowe, z
    > grubym bieznikiem i wytrzymale. Wyrzucic szkoda, a nie wyrzucic to
    > blad :-)

    Coś Ty się tak tej Dębicy Vivo uczepił??? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2011-03-09 23:27:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Mar 2011 23:12:27 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >Coś Ty się tak tej Dębicy Vivo uczepił??? ;)

    Nie napisalem Vivo :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-03-10 00:02:02
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    > No tak ... ale w takim przypadku to komu oni te opony sprzedaja ?
    > Chocby te OKON ?
    > Taksowkarze i zieloni komunisci kupuja ? :-)

    Być może :) Ale chyba największą grupe zainteresowanych najtańszymi oponami
    tworzą jak wszędzie ludzie najbiedniejsi ale z samochodem. Inna sprawa jaką
    część rynku opon tworzą opony bieznikowane w Niemczech ? Wiele się mówi
    ogólników przekopiowanych ze stron producentów opon bieznikowanych ale czy
    ktoś sprawdzał jak wyglądają statystyki o ile w ogóle jakies istnieją ? Bo
    kupić auto w Niemczech na oponach bieżnikowanych jest dosyć mało
    prawdopodobne więc subiektywnie oceniając są to ilości marginalne.

  • 35. Data: 2011-03-10 00:43:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 00:02:02 +0100, Excite wrote:

    >Być może :) Ale chyba największą grupe zainteresowanych najtańszymi oponami
    >tworzą jak wszędzie ludzie najbiedniejsi ale z samochodem. Inna sprawa jaką
    >część rynku opon tworzą opony bieznikowane w Niemczech ?

    Jesli juz sie oplaca taka firme miec, certyfikaty robic, strone
    prowadzic - to widac zbyt jest.
    No chyba ze bieznikuja dla ciezarowek, a te osobowe to jak wrzucili na
    strone tak jeszcze nikt nie kupil :-)

    J.

  • 36. Data: 2011-03-10 01:06:28
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-09 12:05, kamil d pisze:

    > http://www.gold-gum.pl/
    > http://allegro.pl/show_user.php?uid=11237127
    > 185/60/r14, prędkości kapelusznicze (max 110km/h), Lanos 1.6
    >
    > Nigdy więcej, nawet do takiego starego auta, którym nie jeździ się szybko.

    Mam skodę felicję 1.3 opony bieżnikowane na przodzie, zimówki, firmy
    teraz nie podam, rozmiar 165/70/R13 przy vmax 150 km/h nie czuć różnicy
    pomiędzy tymi a Dębicą. Dębica nieco lepsza na śniegu, nieco gorsza na
    mokrym i nieco lepsza przy dodatnich temperaturach bez śniegu.

  • 37. Data: 2011-03-10 10:15:16
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > A po co komuś jakieś KBA ? Przykładowo Continental żadnym KBA się nie
    > chwali a są to opony klasy premium.

    Najpierrw popatrz w gugle co to jest i czym się to je a potem zadawaj takie
    pytania. Papuasi też pytają: po co nam telefony komórkowe? :-))) A jeśli
    chodzi o Conti to zobacz napis na boku opony i potem zabieraj głos.

> [...]
    > bieżnikowanej.

    > A teraz zejdz na Ziemie i zobacz na jakich oponach jeździ się w DE.

    No na jakich??? Wejdź na pierwszym zakład oponiarski za granicą i popatrz na
    marki opon, nawet nie myślałeś że są takie śmieszne nzawy.

    > Dlaczego byś ich nie kupił do jazdy po górach ? Czyżby miały fatalną
    > przyczepność ? A do ostrego hamowania też się nie nadają ? :)

    Napisałe prawdę czego się czepiasz, obiektywna opinia end usera. Na kopnym
    jest słabo, zapychają się dość szybko. Ale mieszkam dużym odśnieżanym
    mieście, i raz w roku jadę na narty. Kupno jakiś wypasionych Nokianów czy
    Miśków byłoby zbędną ekstrawagancją.

    > Porównywałeś czy tak sobie strzelasz chwaląc swoje ? Chińskie opony to
    > również dziadostwo ale jednak znacznie lepsze od bieznikowanych bo
    > przynajmniej opony nie rozlatują się podczas jazdy.

    Ceny porownywałem, a do czynienia z branżą oponiarska mam od 20
    lat.Poczytaj o chinolskich oponach jest tego trochę na necie, chociaż
    oststnio sie poprawili ale za to jest drożej.

    > Są opony nowe, są używane i są odpady dla tych co oszczędzają na wszystkim
    > łącznie z bezpieczeństwem. Przyczepność beznadziejna, prowadzenie
    > beznadziejne, głosnosć jak w oponie do terenu 4x4 i najważniejsza wada w
    > postaci autodestrukcji bieżnika podczas jazdy. Miałem takie co to niby
    > miały indeks prędkości H a przy niewiele ponad 100km/h bok opony roaczoł
    > się rozlatywać. Gumowy rant ochronny felgi odpadł od opony w całości jak
    > by ktoś go na kropelce przykleił. Prowadzenie w zakrętach przy niby
    > sportowych oponach bieznikowanych 225/45/17" było gorsze niż przy nowych
> [...]

    No tak jeśli istnieją sportowe opony bieżnikowane i ty na nich jeździsz to
    na chuj robią jakieś Sottozero czy F1:-)
    Życzę trochę mnie emocji i więcej pokory.A i jeszcze wrzuć mi link tych
    bieżnikowanych co jeździłeś i mają indeks H. Takie rzeczy to tylko w Erze.

  • 38. Data: 2011-03-10 10:28:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 10:15:16 +0100, Inead wrote:
    >Najpierrw popatrz w gugle co to jest i czym się to je a potem zadawaj takie
    >pytania.

    Ale co to jest, bo google jakies tajemnicze, i jak to sie ma do opon ?

> [...]
    >jest słabo, zapychają się dość szybko. Ale mieszkam dużym odśnieżanym
    >mieście, i raz w roku jadę na narty. Kupno jakiś wypasionych Nokianów czy

    No, a ten raz jeden w roku co zrobisz - bedziesz kwitl na podgorzu i
    czekal na odsniezarke ? :-)

    Ale inni na narty nie jezdza i moga nie miec potrzeby .. choc np w tym
    roku zima byla we wrocku dluga, rok temu tez :-)

    J.

  • 39. Data: 2011-03-10 10:47:35
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Ale co to jest, bo google jakies tajemnicze, i jak to sie ma do opon ?

    Ech ta dzisiejsza młodzież :-)))

    http://www.kba.de/

  • 40. Data: 2011-03-10 10:56:59
    Od: " " <b...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Niektorzy Niemcy wymieniaja opony co pol roku.
    > A co robic ze starymi ? Nie kazdemu sie chce brudzic i nosic do
    > piwnicy, szczegolnie jesli nowe opony kosztuja "grosze" (relatywnie),
    > przebiegi ma sie wieksze, a jeszcze gumiarz da jakis bonus za
    > zostawienie starych.

    kazdy baje jak mu sie zdaje,

    to dlaczego aut nie zmieniaja co rok?... tylko sprzedaja juz mocno
    przechdzone, oni lepiej licza niz dywizja forumowiczow wyposazona w 50 suwakow
    logarytmiczych ;P