  • Data: 2018-03-03 17:13:17
    Temat: Re: Opony Uniroyal ms plus 77
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Micheliny (prymacy HP, czy jakoś tak) miałem też z pierwszego montażu na
    > C4GP rozmiar 215/50/R17.
    > Auto nowe z salonu - mimo, że francuz to jedynie opony były tragiczne,
    > najgorsze jak miałem do tej pory. Głośne, szybko się "wyząbkowały",
    > niestabilne. W tym aucie zjeździłem później jeszcze ze 4 komplety opon
    > letnich - tylko te Micheliny wbiły mi się w pamięć jako totalne badziewie.

    Ząbkowanie opon to inna para kaloszy. Zależy od paru czynników
    związanych z kombinacją auta/rodzaju napędu/zawieszenia. Przy napędzie
    na 1 oś trzeba przekładki robić w miarę często. Nawet przy najlepszych
    oponach i najbardziej sprawnych zawieszeniach to się zdarza.

    Prymacy to dolna półka (mimo stosunkowo wysokiej ceny). W tej kategorii
    prawdopodobieństwo trafienia na minę jest spore. W najlepszych też nie
    masz gwarancji iż się nie przejedziesz choć szansa na to jest sporo
    mniejsza (mowa o letnich bo w zimowych nie ma sensu szarpać się na
    najlepsze).

    Wk... mnie to, że modele opon stosunkowo krótko żyją na rynku. Chyba
    tylko marketing to uzasadnia. Jeździsz na dobrej oponie 2 sezony, chcesz
    taką samą a tu kiszka nierzadko...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek