  • Data: 2018-03-03 16:58:32
    Temat: Re: Opony Uniroyal ms plus 77
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-02 o 22:16, Cavallino pisze:

    > Ale wielkość czy rodzaj?

    Jedno i drugie.

    > Bo nigdy się nie spotkałem z możliwością wyboru producenta i typu opony
    > przy zamawianiu nowego auta.
    > Owszem, były modele które wychodziły na różnych oponach, ale i tak
    > generalnie podobnych.
    > Nawet nigdy nie szło kupić auta zimą na oponach zimowych, albo chociaż
    > uniwersalnych.

    W Mercu dali taką opcję. Owszem, wybór na kolana nie rzucał. Jednakże
    wybór lato/zima chyba od zawsze istniał.

    > Asfalcie jak rozumiem?

    Tak, oczywiście :-D Po niczym innym nie jeżdżę :-)

    > A które z nich były na pierwszym montażu w popularnych autach?

    Nie powiem Ci tego - nie pamiętam. Zresztą pytanie jest tak ogólne, że
    niby to dotyczy wszelkich marek. Nie badam ofert dealerów.

    > A ja najchętniej na wielosezonowych.
    > Teraz akurat nie, bo auto kupiłem z dwoma kompletami i muszę je zarżnąć
    > najpierw.
    > Ale nie widzę ich plusów w porównaniu.
    > No może że mniej piszczą, wielosezonówki od Continentala kwiczały na
    > każdym RONDZIE latem jak zarzynane świniaki.
    > Dopiero by Cię szlag trafił.

    Chyba przejrzałeś mnie na wylot :-D
    Niemniej jednak pewnie wiesz dlaczego tak się dzieje. Nawet po pijaku
    nie zamówiłbym wielosezonówek. Jak dla mnie to odpad z odpadów. To nawet
    nie są średnie opony. Bezpieczeństwo jazdy zerowe. Zimą być może ok, ale
    gdy tak latem się zachowują, to porażka. Opona nie może być jednocześnie
    twarda i miękka.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek