  • Data: 2018-03-04 13:38:13
    Temat: Re: Opony Uniroyal ms plus 77
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-03-2018 o 13:07, Marek S pisze:

    > Kompromis... hmm. Jeśli coś jest to wszystkiego to zwykle do niczego.

    Pozwolę sobie mieć inne zdanie.
    Lepiej mieć jedną rzecz do wszystkiego, niż 15 specjalizowanych rzeczy
    do osobnych czynności, zwłaszcza jeśli na kołach w danym momencie możesz
    mieć tylko jedną z nich.

    > A unik przy 80km/h też nie interesuje Ciebie?

    Taki na suchym asfalcie, za cenęę wpadania w poślizg na każdej wodzie,
    albo lekko śliskiej jezdni, nie.

    > Czy
    > kalkulujesz w niskim koszcie kompromisowych, ślizgających się na rondzie
    > przy niskich prędkościach (jak sam napisałeś) opon możliwość zabicia
    > przechodnia bo wpadniesz w poślizg przy konieczności wykonania
    > gwałtowniejszego skrętu czy hamowania?

    No właśnie jestem dziwnie spokojny, że w ten poślizg na Twoich twardych
    klockach wpadałbym znacznie częściej, wystarczyłoby coś innego niż
    słońce i suchy asfalt.

    > Musimy zatem pozostać przy własnych opiniach.

    Dokładnie.