  • Data: 2018-03-04 07:13:09
    Temat: Re: Opony Uniroyal ms plus 77
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-03-2018 o 16:58, Marek S pisze:

    > W Mercu dali taką opcję. Owszem, wybór na kolana nie rzucał. Jednakże
    > wybór lato/zima chyba od zawsze istniał.

    Może w Mercu.
    Nigdy nie byłem zainteresowany autami tej marki i klasy, więc nie wiem.
    W normalnych autach praktyka jest inna - wyboru nie masz.

    > Niemniej jednak pewnie wiesz dlaczego tak się dzieje. Nawet po pijaku
    > nie zamówiłbym wielosezonówek. Jak dla mnie to odpad z odpadów. To nawet
    > nie są średnie opony. Bezpieczeństwo jazdy zerowe. Zimą być może ok, ale
    > gdy tak latem się zachowują, to porażka. Opona nie może być jednocześnie
    > twarda i miękka.

    Nie może.
    Ale to jakiś kompromis, a mnie nie interesuje zachowanie opon w slalomie
    czy przy 250 km/h.
    Prędzej ich odporność na deszcz i zachowanie w terenie.
    Tak jak pisałem - na suchym asfalcie wystarczająco dobra jest każda.