eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpony Kormoran SnowRe: Opony Kormoran Snow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony Kormoran Snow
    Date: Sat, 9 Feb 2019 20:45:20 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <q3nakh$6rj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <q2if6e$cfh$1@node1.news.atman.pl>
    <1jav7rdlavxrj$.j32jcqgo6svd.dlg@40tude.net>
    <q2npfs$hn8$1@node1.news.atman.pl>
    <5c4f7b7c$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2o0d6$oij$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q2qhl2$f45$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q32h95$o1h$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q34ul7$vf4$1@node2.news.atman.pl> <q3613a$aqs$1@node1.news.atman.pl>
    <q37bej$6j7$1@node2.news.atman.pl>
    <1qzs7wey1dvkq.xj2l5p2tx1go$.dlg@40tude.net>
    <q37k63$rgn$1@node1.news.atman.pl>
    <149zup9m7l124$.1ndiyuo83vdq4$.dlg@40tude.net>
    <q3a1m7$4g4$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@4...net>
    <q3cpgr$nvt$1@node1.news.atman.pl>
    <5c5acc3b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3fj0d$tnv$1@node2.news.atman.pl>
    <5c5bf1c6$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3i1fu$nnd$1@node1.news.atman.pl> <q3k6da$8l4$1@node2.news.atman.pl>
    <q3mlj8$6f5$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1549741521 7027 85.221.129.71 (9 Feb 2019 19:45:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Feb 2019 19:45:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    In-Reply-To: <q3mlj8$6f5$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190209-6, 09.02.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649752
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09-02-2019 o 14:46, Marek S pisze:
    > W dniu 2019-02-08 o 16:14, Cavallino pisze:
    >
    >> Bzdura.
    >> Jest dokładnie odwrotnie - turbinę do benzyniaków zazwyczaj dodaje się
    >> w celu obniżenia sensownych użytecznych obrotów.
    >>
    >> Co innego w sportowych wózkach - tam się daje wielkie turbiny i dodaje
    >> mocy wszędzie.
    >
    > We wspomnianej Maździe 323 GTI 4WD mogłem zapomnieć o przyspieszaniu
    > poniżej 3000 obr. Jeśli chciałem utrzymać przyspieszenie poniżej 6s, to
    > użyteczne obroty wynosiły między 4000 a 6000. Góry już nie pamiętam,
    > ,może 6500. W każdym bądź razie zero spontanicznego wyprzedzania. Zawsze
    > wymagało ono redukcji biegów. Różnice w przyspieszeniu przy powiedzmy
    > 2500 obr, a 4000 były kolosalne. Takie mam doświadczenia.

    Oczywiście, z Lancii Integrale mam takie same.
    Ale to są auta sprzed 30 lat, teraz inne turbiny się wkłada i w innym celu.
    Efekt jest taki, że cywilny benzyniak jeździ w sposób bardziej zbliżony
    do turbodiesla, niż do sportowych wózków sprzed ćwierć wieku.
    A turbina obniża obroty, a nie je podwyższa - za wysoko już nie ma co
    kręcić, bo niżej turbina daje lepsze efekty po zmianie biegu na wyższy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: