  • Data: 2019-02-02 00:21:39
    Temat: Re: Opony Kormoran Snow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Feb 2019 23:43:00 +0100, Marek S napisał(a):

    > Szczerze mówiąc ... wątpię. Tak jak pisałem - jeździłem na wielu. Na
    > tandetnych właśnie takie absurdy były normą. Szczerze? Jak długo będzie
    > mnie stać, to opony będą u mnie miały wysoki priorytet. A co do reszty:
    > róbta jak chceta.

    Nie mowie nie. Moge wydac wiecej na lepsze opony.
    Tylko na razie nie jestem przekonany, ze drozsze beda lepsze :-)

    > Ok, przekonałeś mnie. Od dziś zimą będę jeździł na tanich i łysych
    > oponach. Szczególnie zimą :-D

    To bylo lato. A jak jest sucho, to wiadomo, ze slicki lepsze :-)

    > Niższa granica. W odróżnieniu od Ciebie preferuję mieć spory zapas
    > bezpieczeństwa.

    Czyli co - ponizej 120 ?
    To po co ci lepsze opony, masz jakies 4x zapasu :-)

    > Jasne. Uważasz zatem, że przy "ostrożnych" 120km/h nic Ci nie grozi przy
    > czołówce? :-D

    Trzeba liczyc, ze nie trafisz na debila :-)
    A jak trafisz ... 60 mam jechac ?

    J.