  • Data: 2019-02-03 19:31:47
    Temat: Re: Opony Kormoran Snow
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-02 o 22:26, Kris pisze:

    > Nie tak dawno pisałeś że bodajże dwa wypadki zaliczyłeś
    > No chyba że Ciebie z kimś mylę

    Zgadza się miałem dwa:
    1. Opisany powyżej - gdy zasnąłem za kółkiem.
    2. Z 10 lat temu gdy stojąc na czerwonym gość z tyłu wpakował mi się w
    kufer (miał 80km/h ponoć). Wtedy był znacznie poważniejszy i skończyło
    się 3ma miesiącami na zwolnieniu.

    Ale co to ma do rzeczy? Sugerujesz, że przypiraciłem? Znów jakieś
    konfabulacje wszczynasz?

    > Albo przy stawianiu auta na dwa koła. Przeciez sam pisałeś że tak się Tobie
    zdażyło.

    Postawić na dwa koła???? Pogięło Cię? Serio sądzisz, że 270KM pod maską
    i 1800kg masy da się postawić na dwa koła? :-D

    Nie masz argumentów, to wymyślasz sobie jakieś scenariusze, które mi
    przypisujesz, po to by mieć co krytykować. Nie dosyć, że to czysty
    trolling, to jeszcze przynudzasz powtarzając w kółko schemat działania.
    Marnujesz mój czas bo muszę się ustosunkowywać do takich bzdur by Twoje
    kłamstwa powtarzane 1000x w końcu staną prawdą jeśli nie będę reagował.

    Odpuść sobie i skupiaj swoją złośliwość na kierowcach z Twojego
    otoczenia - jak sam pisałeś, że uwielbiasz Gargamelu :-D A, i nie
    przerywaj szkolić w tym posłusznej żony w tychże złośliwościach (to
    również cytat Twoich słów). Niech wypełnia rolę kota Klakiera :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek