  • Data: 2019-02-03 14:29:59
    Temat: Re: Opony Kormoran Snow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 00:53:20 +0100, Marek S napisał(a):

    > Odpowiedź prosta: nigdy zbyt bezpiecznie nie będzie. Widzisz, przekonuje
    > mnie to, że w identycznych warunkach, nawet sporo lżejsze auta rozbijają
    > się na zakrętach. Słynna w tym względzie jest Słowackiego w Gdańsku.

    Ale dajesz rade :-)

    > Chyba ze 3x widziałem jak przede mną rozwala się na barierkach auto, gdy
    > ja w tym czasie, sporo cięższym samochodem zdołałem gwałtownie wyhamować
    > i to na zakręcie przed szczątkami poprzednika.

    Za maly odstep :-)

    > Ja zastosowałem inny algorytm: minimalizuję straty. Ostatnio zmieniam
    > zimówki praktycznie co sezon by mieć szansę:
    > 1. Na trafienie zasadniczo różniących się opon od pozostałych. No i
    > udało mi się. (mowa o zimówkach - w letnich jest łatwiej).
    > 2. Jeśli trafiłem już na lepsze, to nie znaczy, że szybciej jeżdżę. Mam
    > po prostu większy margines bezpieczeństwa.

    A co ci to pomoze?
    https://www.youtube.com/watch?v=xAZNczBHPLw
    https://www.youtube.com/watch?v=2PaZ7bYTC08

    A tu by pomogly ? (pierwszy wypadek)
    https://www.youtube.com/watch?v=G-jd_lZ1uTk

    https://www.youtube.com/watch?v=tmNOedg7J50

    Ale oczywiscie czasem sie przydaja
    https://youtu.be/G-jd_lZ1uTk?t=130

    i nastepny ... bo w kolejnym to chyba nie zasluga opon ..

    A scenka z 5:10 ? i 5:30 i 5:50

    J.