  • Data: 2019-02-01 23:29:56
    Temat: Re: Opony Kormoran Snow
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-30 o 05:59, Budzik pisze:

    > Dlatego pisałem ze ilosc wzieta z sufitu.

    Z sufitu? Niedoszacowałem Twoim zdaniem?

    > aha...

    Czym się różni bezpieczeństwo Twoim zdaniem gdy ktoś na maxa przyspiesza
    Seicento w 20s do setki od auta z 400KM przyspieszającego tak samo?
    Przypuszczam, że w drugim przypadku będzie to dużo bezpieczniejsze -
    skoro o realnych warunkach miejskich mowa.

    > Chcesz powiedziec, ze nigdy nie słyszałes o przypadkowych postrzeleniach?
    > Czy zdelegalizowac? Kontrowersyjny temat.

    Więc właśnie to chciałem "usłyszeć". Z jednej strony jak można chcieć
    400kM pod maską skoro ja mam 100KM i da się tym jeździć, a z drugiej
    zdelegalizowanie 400KM budzi kontrowersje.

    > Porównujac do jazdy na pewno
    > ograniczyc strzelanie w pełnym biegu w centrum miasta :)

    A kto każe w centrum zatłoczonego miasta cisnąć do dechy??? Równie
    dobrze powinni zakazać używania w barach widelców, bo można nimi sobie
    oko wydłubać.

    Szczerze mówiąc, przemyślenia z d.. wzięte. Nie sądzę byś był przekonany
    iż chodzi mi o odczekanie aż wjadę w centrum i dopiero wtedy zacznę
    jeździć z 200 km/h a na autostradach, spokojnie 100km/h. Po co ta gadka?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek