  • Data: 2010-02-17 23:30:14
    Temat: Re: Oponki letnie....
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba niektorych rozczaruje, ale nie chce pytac czy juz zmieniac na
    > letnie :).
    >
    > Rozgladam sie za nowymi oponami letnimi (185/60 R14) do Opla Astry 1

    > Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl?

    Ja polecam Ci Yokohamy A drive, koszt rzędu 190zł/szt w tym rozmiarze, a
    opona?
    bardzo dobra na mokrym, cicha, bardzo dobra na suchym, minus to to, że jest
    miękka i szybko pokonywane zakręty na suchym powodują czasem wrażenie jakby
    chciała spaść z felgi, sprawę wówczas załatwia dopompowanie ciśnienia w
    górny zakres wskazany przez producenta auta, z kolei jej 'miękkość' doceniam
    na naszych drogach, jest komfortowa,
    (wcześniej miałem Dunlopy Sport SP01 i sprzedałem je bo były tragiczne)
    Yokohamy mam na Astrze II i jestem super zadowolony, myślę że inne o
    podobnych właściwościach trakcyjnych kosztują dwukrotnie więcej,
    brat