eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <la467b$6b4$1@mx1.internetia.pl>
    <52c5daa2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <la6i8c$g0m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52ca9393$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52cd2149$1$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1...@p...pl.invalid>
    Subject: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Date: Wed, 8 Jan 2014 12:33:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140107-0, 07.01.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 37
    Message-ID: <52cd38e1$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1389181153 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2141 89.72.242.154:4765
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2518287
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:1281177627.20140108111513@pik-net.pl.invalid...
    > Hello,
    >
    >> Hello yabba,
    >
    >> Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote:
    >
    >>>>> Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    >>>> A skąd mam wiedzieć...
    >>> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
    >>> ustala
    >>> sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >
    >> Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCe
    ra
    >
    >> Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów
    >> dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdybyś chciał ustalać
    >> godzinę dostawy, to koszt takiej usługi musiałby być znacznie wyższy.
    >
    >> [...]
    >
    > Bardziej właściwy link:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji
    >


    Wszystko zależy od wag kryteriów optymalizacji. Czy kurier ma większy zysk
    ze skutecznego oddania paczki czy z ograniczenia do minimum przebiegu?

    Muszę zapytać kolegę, który kiedyś pracował jako kurier.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: