eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-08 12:00:36
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >>>> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
    >>>> i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >>>No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >>>bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
    >> Zaplanowac dwa objazdy.
    >Zapłacisz za to?

    Wliczone w cene musi.
    Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja
    rejony.

    No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc
    klientow odpadnie.

    >>> Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
    >>> potanialy i chyba juz nie maja.

    >Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10
    >minut,
    >jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta.

    To zostawia u sasiadow :-)
    Dawniej niby tez tansza, a nie dzwonili :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: