  • Data: 2018-04-18 18:09:34
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2018 o 16:57, pueblo pisze:
    > Witaj pueblo, 17 kwi 2018 w

    > Byłem u gumiarza. Bez samochodu, opony - są w innym mieście - ale ze
    > zdjęciami.
    > Żałuję że nie potrafię tak z pyskiem i od razu z grubej rury, bo z
    > obserwacji wynika, że to działa.

    nie chcę brać w obronę gumiarza, ale uszkodzenia które nam pokazujesz,
    powstały od jazdy, nie od błędu gumiarza. Co nie znaczy że tego błędu
    nie było. ale jeśli był, gumiarza ma poprawić błąd, nie jego
    konsekwencje. ewentualne konsekwencje to sprawa jego ubezpieczenia.
    ToMasz

    PS oczywiście możecie napisać - a jak niema OC? To znowu sprawa
    gumiarza. TAk. ale to nie jest takie proste, w sensie prawnym i
    handlowo/podatkowym.