  • Data: 2018-04-18 22:31:28
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od czego ma to ubezpieczenie? Spotkałeś się z taką sprawą? Jeśli mi
    > powietrze ucieka i to w porę zauważę, to wracam i poprawia. Jeśli opona
    > pójdzie jak tutaj, to umywa ręce i to ja mam udowadniać, że to jego wina.
    > Przecież nie ma możliwości udowodnić, że wina/nie wina. Opona w
    > strzępach. Każdą ekspertyzę może podwazyć drugi ekspert.

    OC w działalności gospodarczej. ja mam. JAk to mówi mój agent: OC
    pokrywa wszelkie szkody które ubezpieczyciel przegra w sądzie. Musiałbyś
    mieć ekspertyze rzeczoznawcy i zgłosic się do sądu. Tylko że jeszcze
    musisz udowodnić jakie straty poniosłeś - więc w Twoim przypadku nic nie
    wskórasz, bo straty za małe.
    Sprawę znałem, bo to było prawie 20 lat temu więc szczegółów nie
    pamiętam, ale istotne tam było (przy DG) ze sąd orzekł że kwota taka a
    taka ma być zapłacona tytułem zadość uczynienia.

    ToMasz