  • 51. Data: 2009-10-04 11:15:25
    Temat: Re: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnhceo2p.9gr.mikmach@blacher.nos...
    > Przejrzyj sobie choćby dane OECD (lub na Wikipedii). W większości
    > powszechnych statystyk (długość życia, śmiertelność niemowląt, itp.) USA
    > są daleko za większością krajów rozwiniętych.

    Powodem np dlugosci zycia wcale nie musi byc jakosc sluzby zdrowia.
    Mysle jednak, ze to jest temat na zupelnie inna dyskusje.

    --
    Pozdr.

  • 52. Data: 2009-10-04 11:47:05
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    Quent nabazgrał:

    > Powodem np dlugosci zycia wcale nie musi byc jakosc sluzby zdrowia.

    Długości życia nie, ale śmiertelność niemowląt ciężko przypisać otyłości
    matek... Liberalna służba zdrowia ma to do siebie, że ci którzy o to
    zadbają mają lepiej niż u nas*, ci którzy mają to gdzieś mają znacznie
    gorzej. Łatwo zgadnąć których jest więcej.

    > Mysle jednak, ze to jest temat na zupelnie inna dyskusje.

    Myślę, że służba zdrowia jest jaskrawym przykładem tego, czemu wszystkie
    aspekty liberalizmu są dość ryzykowne.

    * - mam na myśli UE, mieć lepiej niż konkretnie w Polsce to nie jest
    wielka sztuka

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 53. Data: 2009-10-04 12:11:40
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    > Liberalna służba zdrowia ma to do siebie, że ci którzy o to
    > zadbają mają lepiej niż u nas*, ci którzy mają to gdzieś mają znacznie
    > gorzej.

    Dla mnie licza sie tylko Ci, ktorzy "dbaja", ktorym zalezy.
    Chcacemu w liberalnym spoleczenstwie nie dzieje sie krzywda.
    Wszelkiej masci ignorancji, menele, ktorzy sami pchaja sie w przepasc mnie
    niewiele obchodza.

    --
    Pozdr.

  • 54. Data: 2009-10-04 12:54:51
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4ac890fb$1@news.home.net.pl>,
    Quent nabazgrał:

> [...]
    > Chcacemu w liberalnym spoleczenstwie nie dzieje sie krzywda.
    > Wszelkiej masci ignorancji, menele, ktorzy sami pchaja sie w przepasc mnie

    I to jest dokładnie powód, dla którego nigdy liberalizm nie dojdzie
    do skutku w naszym kraju: ignorantów i meneli jest więcej niż liberałów.
    Jeśli ich nie przekonasz, to na zawsze pozostaniesz liberałem-teoretykiem.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 55. Data: 2009-10-04 13:25:53
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > I to jest dokładnie powód, dla którego nigdy liberalizm nie dojdzie
    > do skutku w naszym kraju: ignorantów i meneli jest więcej niż liberałów.
    > Jeśli ich nie przekonasz, to na zawsze pozostaniesz liberałem-teoretykiem.

    Bo i demokracja to debilny ustroj.
    4 meneli przeglosuje 3 profesorow

  • 56. Data: 2009-10-04 15:01:12
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4ac8a262$1@news.home.net.pl>,
    Quent nabazgrał:

    > Bo i demokracja to debilny ustroj.
    > 4 meneli przeglosuje 3 profesorow

    A co powiesz o krajach, gdzie nie ma demokracji? Jest ich dość sporo
    do wyboru... :P

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 57. Data: 2009-10-04 15:35:54
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Quent napisał:
    > Użytkownik "Mikolaj Machowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powodem np dlugosci zycia wcale nie musi byc jakosc sluzby zdrowia.

    Ależ owszem - musi. Poczynając od śmiertelności niemowląt, małych dzieci
    (na co gigantyczny wpływ mają różnego rodzaju szczepionki), poprzez
    leczenia ofiar wypadków (zazwyczaj osoby młode, lub w średnim wieku) do
    skuteczności leczenia chorób wieku starczego. Wszystko to podnosi
    średnią.

    m.
    --
    Show time!

  • 58. Data: 2009-10-04 16:29:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Quent pisze:
    > Bo i demokracja to debilny ustroj.
    > 4 meneli przeglosuje 3 profesorow

    Bo demokracja to sztuka, żeby ci menele zagłosowali jak chcą ci
    profesorowie i jeszcze, żeby myśleli, że sami na to wpadli :)
    Im wyższy rozwój, tym bardziej bliskie to ideału.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 59. Data: 2009-10-04 17:51:58
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > A co powiesz o krajach, gdzie nie ma demokracji? Jest ich dość sporo
    > do wyboru... :P

    Za bardzo oddalamy sie... napisalem o demokracji w odpowiedzi na to co
    napisales o przekonywaniu...

    Dzis, w socjalizmie Unii Europejskiej, europa zaczyna sie gospodarczo
    staczac - to jest wlasnie "socjalistyczny eksperyment"

  • 60. Data: 2009-10-04 17:54:46
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Bo demokracja to sztuka, żeby ci menele zagłosowali jak chcą ci
    > profesorowie i jeszcze, żeby myśleli, że sami na to wpadli :)
    > Im wyższy rozwój, tym bardziej bliskie to ideału.

    Janko, sek w tym, ze dzis steruje sie glowami juz nie tylko meneli.
    Pozdr.