  • 71. Data: 2009-10-05 10:12:07
    Temat: Re: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > No ok. Podaj jakis przyklad glupot jakie glosi JKM w temacie gospodarczym.
    > Nie interesuja mnie sprawy obyczajowosci, religii itp.

    Przystapienie do ukladu NAFTA, moze byc? Albo wiara (bo to jest wiara na
    zasadzie prawdy objawionej), ze o godzinie 0:00 oglaszamy wolny rynek (w
    zasadzie anarchokapitalizm) i od rana wszyscy sa szczesliwi, sluzba zdrowia
    dziala (dlaczego w USA jest drozsza niz we Francji a ludzie zyja krocej?), nie
    ma doplat i nic sie nie dzieje zlego.

  • 72. Data: 2009-10-05 10:59:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > dlaczego w USA jest drozsza niz we Francji a ludzie zyja krocej?

    Pewnie jest jakis jeden prosty powod, ktory to doskonale tlumaczy...

    Piszesz takimi ogolnikami, ze nie ma szans sie do tego odniesc.

    Pozdr.

  • 73. Data: 2009-10-05 21:22:26
    Temat: Re: Opodatkowanie fotograf?w - czarne chmury nad rynkiem sprzeda?y zdj??
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 5 października 2009 07:49, quent wyraził następujacą opinię:

    > Ty masz jednak niezly bajzel we lbie.

    A w dodatku jestem nierobem i menelem wynoszonym na piedestał, zakała rodu
    ludzkiego którą trzeba eksterminować zanim zarazi innych swoimi chorymi
    socjalistycznymi poglądami ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --