eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaOpodatkowanie fotografĂłw – czarne chmury nad rynkiem sprzedaĹźy zdjęćRe: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć
    From: l...@l...localdomain
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć
    Date: 4 Oct 2009 11:47:05 GMT

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    Quent nabazgrał:

    > Powodem np dlugosci zycia wcale nie musi byc jakosc sluzby zdrowia.

    Długości życia nie, ale śmiertelność niemowląt ciężko przypisać otyłości
    matek... Liberalna służba zdrowia ma to do siebie, że ci którzy o to
    zadbają mają lepiej niż u nas*, ci którzy mają to gdzieś mają znacznie
    gorzej. Łatwo zgadnąć których jest więcej.

    > Mysle jednak, ze to jest temat na zupelnie inna dyskusje.

    Myślę, że służba zdrowia jest jaskrawym przykładem tego, czemu wszystkie
    aspekty liberalizmu są dość ryzykowne.

    * - mam na myśli UE, mieć lepiej niż konkretnie w Polsce to nie jest
    wielka sztuka

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )