eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaOpodatkowanie fotografĂłw – czarne chmury nad rynkiem sprzedaĹźy zdjęćRe: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć
  • Data: 2009-10-03 11:27:40
    Temat: Re: Opodatkowanie fotografów - czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęć
    Od: "Quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego poziom opieki zdrowotnej w USA jest najniższy wśród krajów
    > rozwiniętych gospodarczo, za to odsetek więźniów w społeczeństwie
    > najwyższy.

    Prosze o jakies zrodla, statystyke cokolwiek na potwierdzenie Twojej "tezy".
    Ciekawe dlaczego ciagle sie slyszy ze w drastycznych przypadkach zdrowotych
    ludzie jada na operacje do stanow - vide chocby niedawny przypadek Walesy.
    Kolegi (pracownik warsztatu samochodowego) zona rodzila w Georgii - przeslal
    zdjecia... chyba nie mamy o czym mowic, co porownywac... chcialbym zeby moja
    zona mogla rodzic w takich warunkach

    > A brałeś pod uwagę że to może być po prostu bełkot nie mający żadnego
    > sensu?

    Moze najpierw przeczytaj ta ksiazke.
    Latwo sie deprecjonuje cokolwiek... niestety obawiam sie, ze jak zwykle, tak
    i niestety w Twoim przypadku jest to na zasadzie "nie mam nic sensownego do
    powiedzenia, dlatego chetnie sie wypowiem". Podaj jakis jeden sensowny
    ARGUMENT inny niz "bzdura", "belkot" itp. tak aby pozost wrazenie, ze jest w
    ogole z kim rozmawiac.

    Pozdr.

    ps
    Nie jestem rzecznikiem JKM ani UPR nie naleze do partii itp.. Jednak wiele
    rozwiazan proponiowanych przez nich wydaje mi sie bardzo sensownych