eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaOpodatkowanie fotografów – czarne chmury nad rynkiem sprzedaży zdjęćRe: Opodatkowanie fotograf?w - czarne chmury nad rynkiem sprzeda?y zdj??
  • Data: 2009-10-04 10:33:27
    Temat: Re: Opodatkowanie fotograf?w - czarne chmury nad rynkiem sprzeda?y zdj??
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W sobota, 3 października 2009 13:27, Quent wyraził następujacą opinię:

    > Moze najpierw przeczytaj ta ksiazke.
    > Latwo sie deprecjonuje cokolwiek... niestety obawiam sie, ze jak zwykle,
    > tak i niestety w Twoim przypadku jest to na zasadzie "nie mam nic
    > sensownego do powiedzenia, dlatego chetnie sie wypowiem". Podaj jakis
    > jeden sensowny ARGUMENT inny niz "bzdura", "belkot" itp. tak aby pozost
    > wrazenie, ze jest w ogole z kim rozmawiac.

    Nie odnoszę się do samej książki a jedynie do Twojego o niej zdania.
    W ekonomii są zjawiska znacznie bardziej skomplikowane niż system podatkowy,
    skoro więc ktoś nie potrafi w sposób prosty i jasny opisać systemu
    podatkowego {i to podobno prostszego niż obecnie istniejący} to należy się
    zastanowić czy sam cokolwiek z tego rozumie a nie twierdzić że jest tak
    wybitnym myślicielem że nikt za jego myślą nie nadąża.

    > ps
    > Nie jestem rzecznikiem JKM ani UPR nie naleze do partii itp.. Jednak wiele
    > rozwiazan proponiowanych przez nich wydaje mi sie bardzo sensownych

    I to mnie trochę dziwi, jak sam napisałeś nie rozumiesz jakie są skutki tego
    co JKM chce wprowadzić ale mimo to podoba Ci się to co chce zrobić.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E