  • Data: 2012-11-11 01:05:26
    Temat: Re: Opis schematu tekstowo.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:k7mevp$tbq$1@node1.news.atman.pl...

    > To jest *WIZUALIZACJA* a nie edycja. Nic nie stoi na przeszkodzie
    > aby z opisu tekstowego uzyskać grafy, schematy, plany.

    Ja widzę jedną rzecz która szkodzi - mianowicie taki plik źródłowy,
    plik tekstowy musiałby zawierać informację nie tylko o tym, że
    punkt A jest połączony z punktem B ale i też o tym gdzie/którędy
    to połączenie przebiega. Inaczej gdy zostawisz maszynie generację
    obrazu schematu z czystego zapisu połączeń to otrzymasz takie
    potworki jakie Quartus Altery robi z konfiguracji FPGA gdy każesz
    mu wyświetlić graficzną reprezentację połączeń, czyli RTL. Tragedia :-)