eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpiłki metalu w zbiornikuRe: Opiłki metalu w zbiorniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
    co.com!news.glorb.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 18 Jan 2014 19:36:15 +0100
    From: atm <...@v...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    References: <lb9o8e$unp$1@news.task.gda.pl>
    <52da75c8$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbe1qp$g54$1@news.task.gda.pl>
    <52da8bf7$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeell$4jq$1@node2.news.atman.pl>
    <52dac07b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbefle$5kt$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lbefle$5kt$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 56
    Message-ID: <52dac9a2$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1390070178 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2143 89.66.202.73:64808
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519904
    [ ukryj nagłówki ]


    >>>
    >>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
    >>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
    >>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
    >>>
    >>
    >> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
    >> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
    >> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
    >> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
    >
    > Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
    > za różnica?

    Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
    poglad test co do cen wariatorow i ich ilosci na Allegro w zestawieniu z
    dwumasami:
    http://allegro.pl/czesci-samochodowe-620?string=wari
    ator&buyNew=1
    http://allegro.pl/sprzegla-kola-dwumasowe-50883?buyN
    ew=1&string=dwumasa&counters=1
    Ciezko wsrod tych 30 aukcji dwumas znalezc jakas benzyne, cena tez sporo
    wyzsza niz zdecydowana wiekszosc wariatorow.
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=dwumasa
    &search_scope=&buyNew=1
    Uwzgledniajac zestawy, przewaga ilosci dwumas jest miazdzaca co swiadczy
    o ich "zuzywalnosci".



    >
    >>
    >> Drzewiej diesel byl prostym, prymitywnym wolem roboczym, teraz zas to
    >> fajnie dopracowane cacko tyle, ze dosc awaryjne i drogie w naprawie.
    >
    > To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?

    Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
    ktory przejedzie "milion" bez remontu niz te wspolczesne dopracowane
    cacka, w ktorych moze sie zuzyc lub uszkodzic calkiem sporo elementow i
    ktorych wymiana bedzie kosztowna.

    > I nie zgodzę się że zadbany diesel jest bardziej awaryjny od benzyny,
    > mam dokładnie odwrotne wrażenia, tyle że dotyczą aut w wieku 0-6 lat.
    > A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
    > przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
    > Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
    > więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
    > obliczona żywotność silnika.
    > Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
    >

    Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
    chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest ryzykowne.
    Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma
    swoje wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede
    mial swobode wyboru - wroce do benzyny :]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: