  • Data: 2012-03-03 06:28:26
    Temat: Re: OpenMP - jest szybciej czy wolniej?
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Edek Pienkowski" <e...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jiqt59$dvn$1...@i...gazeta.pl...
    >
    > W wariancie pierwszym było parallel wstawione na samą pętlę. W drugim
    jest
    > na cały program - czyli nie ma dwa razy - tylko w innym miejscu.
    >
    > Ponieważ pętla była w pętli - to wątki były tworzone/niszczone
    > wielokrotnie - chciałem więc sprawdzić, co będzie, jak wątki (2 sztuki)
    > utworzy się tylko raz.
    >
    > To że cała reszta też liczy się dwa razy - okazuje się mniejszym
    problemem
> [...]

    mz wiadomo a przynajmniej bezpieczniej jest zakladac ze koszt
    owatkowienia moze byc spory, mi nie podoba sie watkowa rozrzutnosc,
    - byc moze tak naprawde systemy mozna by robic zupelnie inaczej
    trzebaby kiedys przemyslec podstawy wielowątkowosci
    - tak naprawde zeby zobaczyc co sie dzieje trzebeby zobaczyc
    i umiec zrozumiec kod schedulera i okolic w kernelu - warto
    by to bylo po prostu obejrzec (zob watek jadro jadra)