  • Data: 2023-01-17 11:43:53
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jan 2023 22:53:48 +0100, Mateusz Viste
    <m...@x...invalid> wrote:
    > "Nie jestem pewien, co masz na myśli przez "w kącie sztoi i sze b
    > oi." To
    > zdanie nie jest zrozumiałe i nie mogę udzielić odpowiedzi na
    > pytanie."

    Przecież mi odpowiedział podobnie:

    Nie mogę znaleźć żadnych informacji dotyczących pojęcia "w kącie
    sztoi i sze boi". Wydaje się to być fragmentem jakiegoś tekstu lub
    powiedzenia, ale bez dodatkowego kontekstu trudno jest mi określić
    jego znaczenie.

    Więc o co bijecie pianę? Pytacie o bzdury.

    --
    Marek