  • Data: 2023-01-17 12:44:59
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Si... krzem? Chyba jednak białko.

    Raczej na pewno białko, teraz tylko żartowałem. Ale też nigdy nie
    wierzyłem w realność Stokrotki. Tej osoby w prawdziwym świecie nie ma.
    Ktoś się zabawił stworzeniem wirtualnego bytu, a że to dawno było,
    możliwości symulacji w krzemie były niewystarczające, symulował
    we (własnym) białku. Zapewne ze sporym wsparciem software'owym.

    Dlatego nigdy jej (podejrzewam, że raczej jego) nie splonkowałem.
    Przeciwnie, lubiłem śledzić dyskusje i patrzeć, jak trolluje swoich
    rozmówców, robi z nimi co chce. Ktoś przy tym miał świetną zabawę,
    więc dlaczego ja miałbym się do niej (biernie) nie podłączyć?
    Pomysł na Stokrotkę był czymś wyjątkowym.

    Co innego Kogucik, XL czy parę innych podobnych person. Są zupełnie
    realne, w świecie żywych można spotkać mnóstwo identycznych kopii.
    Żadnej świeżości, nic wyjątkowego, chyba tylko to, że jakoś trafili
    do Usenetu, co wielu może dziwić. Czytać nie warto, strata czasu,
    więc nie czytam.

    --
    Jarek