  • Data: 2023-01-17 14:21:08
    Temat: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jan 2023 12:58:06 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ja nie pytałem, sama mi zaczęła gadać o tym roku 2021, by przykryć swoją
    > niewiedzę. Co było kompletnie bez sensu, bo pytałem o jakieś starocie.

    Jak zapytałem najpierw o największe kościoły, a późnej o wymiary jedengo z
    kościołów gotyckich, spośród tych, co wymieniła, to gadała że wymiarów nie
    zna, ponieważ od 2021 wymiary mogły ulec zmianie ze względu na remonty.

    Brzmi to tak (subiektywne skojarzenie), jakby przez kilkaset lat nic nie
    było robione, a tu nagle w ciągu roku ktoś dobudował barokową kaplicę :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam