-
X-Received: by 10.140.31.6 with SMTP id e6mr8749qge.34.1418159710553; Tue, 09 Dec
2014 13:15:10 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.31.6 with SMTP id e6mr8749qge.34.1418159710553; Tue, 09 Dec
2014 13:15:10 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed2.news.xs4all.nl
!xs4all!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!w8no
5797453qac.0!news-out.google.com!r1ni44qat.1!nntp.google.com!w8no5797449qac.0!p
ostnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 9 Dec 2014 13:15:10 -0800 (PST)
In-Reply-To: <54874353$0$2661$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.214.145;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.126.214.145
References: <7...@g...com>
<54857e0b$0$2647$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5486cf41$0$21560$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<e...@g...com>
<548711bd$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<548731ad$0$2652$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<54874353$0$2661$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Onanet sponsorowany przez producentów akumulatorów?
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 09 Dec 2014 21:15:10 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 56
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551624
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 19:45:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości
> W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 18:30:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> >> Ano tak, tylko ze dzis to ja akumulator laduje moze z raz na rok
> >> ...
> >
> >A ja ładuję raz na kilka dni. Samochód jeździ niedużo ale nie mogę
> >sobie pozwolić ze nie zapali, a pchanie ciężarówki to średnia
> >przyjemność.
>
> A ile to jest "nieduzo" ? Pare km co tydzien powinno wystarczyc.
>
> >Prostownik ma prąd wyjściowy 1,5A max i odcięcie na 14,5V. I wiesz
> >co. lampka sygnalizująca że nie ładuje mruga bardzo często. Tak ze 3
> >razy na sekundę.
>
> Ale jaka lampka i co sygnalizujaca ?
>
> Dla takich sa specjalnie ... "doladowywarki". Ot, taki maly zasilacz
> na 13.8V.
> Ale cos znalezc nie moge - wiec moze lepsza ladowarka elektroniczna np
> z Lidla - ma tryb podtrzymania, a i naladowac potrafi, choc wolalbym
> 10A niz jej 3.8 ...
>
> Mozna tez rozwazyc mala ladowarke sloneczna. Chyba ze ciezarowka sobie
> stoi w garazu i o gniazdko latwiej niz o sloneczko.
>
>
> J.
W zeszłym miesiącu przestawiłem go na podwórku bo sąsiad prosił. Potem wrócił na
swoje miejsce. Ze dwie trzy minuty pracował. W tym miesiącu szał bo trzy razy
wyjechał. Z 20 kilometrów zrobił. Pojutrze zrobi 3 i pewno do stycznia będzie stał.
Teoretycznie nie ma żadnego uzasadnienia żeby mieć prawie ciężarówkę i żeby stała.
Praktycznie w moim przypadku ma uzasadnienie bo wożę nim rzeczy wiele razy droższe
niż samochód. Wynajmowanie zewnętrznego transportu jest tańsze ale jednocześnie dużo
droższe w innym miejscu. Urządzenia drogie i bardzo się niszczyły. Jak mam Mastera to
każde ma swoje miejsce i od dwóch lat mam spokój że coś się popsuje, porysuje w
transporcie. To jest raczej magazyn niż samochód. Ale musi mieć opcję bezproblemowego
zapalenia w każdym momencie. Lampka pokazuje ze działa ograniczenie napięcia.
prostownik pomimo że daje w porywach tylko 1,5A a jak akumulator ma 14,5V to 0,7A
jest w stanie zrobić po dłuższym ładowaniu powyżej 15V, sprawdzone w praktyce. To jak
napięcie osiągnie 14,5V to odłącza go od od prostownika. Napięcie na akumulatorze
spada do 14,3 i jest on podłączony do prostownika. Prawie to samo co ładowanie w
samochodzie. W samochodzie regulator odłącza wzbudzanie w rozruszniku. Jak akumulator
jest odłączony od prostownika to się zapala lampka. Zrobiłem to tylko po to żeby
wiedzieć co się dzieje. Jak ta lampka nie świeci to ładuje jak mruga to akumulator
naładowany. Mam kaprys to w takiej sytuacji wyłączę prostownik, nie mam kaprysu to
może w takim stanie być ładowany latami i nic mu się nie stanie.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.14 13:02 J.F.
- 10.12.14 13:06 J.F.
- 10.12.14 13:16 Czesław Wiśniak
- 10.12.14 22:00 J.F.
- 11.12.14 09:14 Trybun
- 11.12.14 09:16 Trybun
- 11.12.14 09:43 WS
- 11.12.14 09:57 Czesław Wiśniak
- 11.12.14 10:27 RoMan Mandziejewicz
- 11.12.14 11:37 Trybun
- 11.12.14 11:37 Trybun
- 11.12.14 11:38 Trybun
- 11.12.14 11:54 Czesław Wiśniak
- 11.12.14 12:27 WS
- 11.12.14 19:23 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?