  • Data: 2011-11-09 20:31:04
    Temat: Re: Olympus - ciekawe czy przetrwa
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote:

    > Canon technicznie wygląda dużo gorzej od Nikona i nie zdziwiłbym się,
    > gdyby miał sporego trupa w szafie.

    Technicznie (szczególnie jeśli chodzi o poziom matryc) niewątpliwie
    tak, co staram się uświadamiać "ludowi fotograficznemu" (;-) moim
    rankingiem: od kilku lat praktycznie brak zauważalnego postępu, co
    gorsza, brak nawet matrycowych perełek (jak chociażby GH1 w Panasoniku -
    chyba selekcjonowane matryce produkowane w zaostrzonym reżimie
    technologicznym na tle i tak niezłego poziomu u4/3 [tak samo D3s w
    Nikonie], a u Canona dosłownie NIC).

    Celem tego rankingu jest albo-albo: albo niech klienci żądni
    zauważalnego postępu w nowo kupionym aparacie uciekają od słabiaków,
    albo niech słabiaki biorą się do roboty i kończą ze ściemą, bo "my
    klienci" i tak wszystko widzimy "jak na zdjęciu". ;)

    Tylko, że żaden z opisywanych powyżej problemów nie wynikał
    z jakości sprzedawanych produktów - gdzieś czytałem, że do fabryk
    Sony dopiero na wiosnę wjedzie ciężki sprzęt do zgarnięcia szlamu
    po powodzi... :-/

    Mariusz [mr.]