  • Data: 2011-11-09 22:27:55
    Temat: Re: Olympus - ciekawe czy przetrwa
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-09 18:57, Mariusz [mr.] wrote:
    > Raczej pytanie, kto pierwszy... ;-)
    > - Olympus: utrata 70% wartości akcji;

    Z aferami tak bywa, powinni mieć jeszcze jakieś odbicie jak się okaże co
    dokładnie rozkradziono. Pytanie tylko w którą stronę to odbicie.

    > - Kodak: zjazd wartości akcji do poziomu śmieciowego;

    Kodak zdycha już od dobrych kilku lat miotając się bez choćby jednego
    realnie udanego produktu. Ile trwa ten spektakl już? Był okrutnie drogi
    DCS i parę kompaktów, potem się oficjalnie poddali. Co z tego że w kilku
    zastosowaniach były wyłącznie pojedyncze sztuki ich drogich sensorów.

    > - Nikon: wielkie straty na trzęsieniu ziemi w Japonii, tsunami i
    > powodzi w Tajlandii;

    Nikon ma się całkiem nieźle i póki co zapowiada się, że nie tracą, a
    jedynie nie zyskają aż tyle co chcieli. W przyszłości więc lepiej precyzuj
    dokładnie co to za wielkie i niespotykane straty.

    > - Sony duże straty i dezorganizacja na powodziach w Tajlandii;
    > wstrzymanie debiutów kluczowych modeli w kluczowym momencie roku.

    No ciekawe, w fotojokerach można spotkać nowiuśkie A77 za 5400zł, wszyscy
    macacze już zdążyli sobie podotykać. Oczywiście gdyby nie kłopoty z
    produkcją to by mogli sprzedać więcej i tym samym zarobić więcej, ale znów
    nie ma co przesadzać.

    > Coś o Canonie ostatnio nic nie słyszałem... Wypali z grubej rury? ;)

    Z pewnością wiesz od nich lepiej jak tam się mają i co ich czeka :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564