  • Data: 2011-11-09 21:19:47
    Temat: Re: Olympus - ciekawe czy przetrwa
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Technicznie (szczególnie jeśli chodzi o poziom matryc) niewątpliwie
    > tak, co staram się uświadamiać "ludowi fotograficznemu" (;-) moim
    > rankingiem: od kilku lat praktycznie brak zauważalnego postępu, co
    > gorsza, brak nawet matrycowych perełek (jak chociażby GH1 w >Panasoniku...
    > [ciach]

    Po tym, jak po trzech latach okazało się, że np. taki Canon 50D od początku
    (czyli od 2008) mógł kręcić filmy 1080p/30, tylko Canon wywalił z menu
    aktywację tej funkcji, może okazać się, że w firmie C, w odpowiednim
    momencie księgowy zrobi "klik" i wszyscy będą znów zachwyceni. Tyle, że
    kłopoty konkurentów odsuwają ten "klik" w czasie - bo po co wystrzelać się z
    amunicji?
    Jestem pewny, że w tym biznesie oferowana przez głównych graczy technologia
    (ta na sprzedaż dla mas) zależy głównie od stanu rynku, a nie od aktualnych
    możliwości technicznych.

    --
    Lol