  • Data: 2011-11-09 20:03:54
    Temat: Re: Olympus - ciekawe czy przetrwa
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > O biznesie opartym o pstrykanie zdjęć można dziś pisać jak dekadę temu
    > o ubezpieczeniach. Wtedy co drugi znajomy był ''agentem'' :)

    Ja to porównuję do wejścia kalkulatorów ("elektronowych" :) na
    rynek - istniał sobie kiedyś poważany i dobrze płatny zawód rachmistrza.
    Duże firmy i urzędy zatrudniały ich całymi hektarami powierzchni
    biurowej. A tu rach-pach, te majsterklepki od gadżetów zaczęli
    sprzedawać taki wichajster na baterie! Ceny początkowo były zaporowe,
    więc pewnie niejeden rachmistrz sobie wtedy pomyślał: "Oho! Zainwestuję
    w drogi, bo drogi, ale wydajny sprzęt i puszczę konkurencję z torbami!"

    No i puścił... :)))

    [mr.]