    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Olej-cylindy i tłoki
    Date: Sat, 11 Jul 2009 13:35:00 -0500

    On Sat, 11 Jul 2009 11:19:38 -0700 (PDT), "W.Kr."
    <w...@g...com> wrote:

    >Nie potrzeba przekładać na żaden język, tym bardziej na angielski,
    >gdzie nie odróżniają wpustu od klina.
    >Ale nie w tym rzecz.
    >Nie powinien Pan, bylo nie było nauczyciel akademicki, propagować
    >jezyka i terminologii kowalsko-warsztatowej.

    Silnik samochodowy mial, ma i bedzie mial "wal korbowy". Niech Pan
    zapyta swego mechanika

    >Akurat jestem mechanikiem z politechnicznym wykształceniem i znam
    >zarówno żargon zawodowy jak i poprawne definicje.

    A ja jestem elektronikiem z politechnicznym wyksztalceniem i znam
    zarozno zargon zawodowy jak i poprawna definicje. I gwarantuje Panu ze
    zaden praktyk ani akademik nie nazywa "opornika" "rezystorem" (co jest
    oficjalna nazwa po polsku). Chyba ze chce wyjsc na glupa.

    Jak Pan chce nazywac "wal korobowy" w samochodzie "walem wykorbionym".
    "wykorbnym", czy jakos inaczej, to zupelnie panska sprawa

    A.L.

    P.S> Powolywanie sie na "a ja jestem ***** z politechnicznym
    wykształceniem" uwazane jest na usenecie za "low class". Argumenty
    maja przemawiac, a nei papiery.