eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaOlej-cylindy i tłokiRe: Olej-cylindy i tłoki
  • Data: 2009-07-11 18:00:28
    Temat: Re: Olej-cylindy i tłoki
    Od: "W.Kr." <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11 Lip, 19:19, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > On Sat, 11 Jul 2009 12:16:27 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    >
    > >Poczytaj  se, sikacu, cos o smarwoaniu silnikow, na przyklad tutaj:
    >
    > >http://www.angelfire.com/ia3/autocare/oilsystem.htm
    >
    > >na tym rysunku jest fotografia korbowodu i w tym korbowodzie widac
    > >otwo ktorym wlasnie olej ejst pompowany z walu KORBOWEGO, A nei
    > >wykorbionego, KORBOWEGO, zebys nawet zalozyj gacie przez glowe.
    >
    > Na tym rysunku
    >
    > http://www.angelfire.com/ia3/autocare/engine.htm#cra
    nkshaft
    > A.L.
    Wał KORBOWY to wał co ma KORBĘ na jednym końcu, lub na obu końcach.
    Wtedy ma dwie korby.
    Takim jest np. wał kołowrotu studziennego. Z jedną albo dwiema
    korbami.
    Wał WYKORBIONY, to wał łamany, którego częściami są czopy korbowe
    podpierające wał, na których OSADZONE są KORBY. Jedna lub kilka.
    ( Można poczytać w Encyklopedii techniki. Budowa maszyn, str.990-991
    WNT W-wa 1969, albo dowolny podręcznik/skrypt traktujący o budowie
    maszyn.)
    W.Kr.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: