eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaOlej-cylindy i tłokiRe: Olej-cylindy i tłoki
  • Data: 2009-07-11 17:03:40
    Temat: Re: Olej-cylindy i tłoki
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > On Sat, 11 Jul 2009 18:07:49 +0200, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
    >
    > >>
    > >> Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał
    > >> > Do tego
    > >> > w korbowodzoe jest otwór i tamtedy sika olej na denko tloka zeby je
    > >> > chlodzic i
    > >> > przy okazji rozbija sie na mgle i smaruje scianki cylindra.
    > >>
    > >> W którym położeniu tłoka, góra czy dół sika na denko? Rozbija się na mgle
    > >> odbijając od denka?
    > >>
    > >>
    > >W kazdym. Jest olej, jest cisnienie, jest dziurka, to sika caly czas.
    >
    > Nie pieprz glupot. Sam masz dziurke i sikasz czaly czas. W
    > korobowodzie jest kanal, w sworzniu tlokowym jest otwor i kanal, w
    > wale korbowum jest kanal z otworem tam gdzie korbowod jest z walem
    > polaczony. Olej pod cisnieniem dostarczany jest do walu korbowego. Gdy
    > wal korbowy, korbowod i otwor w ssworzniu znajada sie na jednej linii,
    > olej pod icnieniem jest doprowadzany gdzie tzreba.
    >
    > Kup sobie jakas ksiazke. ABC mechanika samochodowego mzoe byc
    >
    > A.L.
    o jednocylindrowym silniku piszesz? I to pewno o jakiejs jego nie istniejacej
    odmianie. W silnikach nie ma walow korbowych.waly sa na forum a waly korbowe
    przy studniach. w silnikach spalinowych z reguly sa waly wykorbione.I w takich
    samochodowych, co je za oknem widzisz jak jada. Nie ma sworzni z otworami do
    smarowania. w glowce korbowodu jest tulejka z brazu, smarowana mgla olejowa i
    tym co nasika na nia z tego otworu co jest w korbowodzie.W tloku jest tak samo
    smarowane, teraz robi sie plywajace sworznie, obraca sie w tloku i w
    korbowodzie. Moze w silkikach od lokomotyw jest jak piszesz. Nie wiem bo nigdy
    nie rozbieralem silnika od lokomotywy. Ale mialem taki okres w zyciu ze
    przynajmniej przez dwa lata ze dwa silniki od osobowek tygodniowo remontowalem.
    W zadnym nie bylo tego o czym piszesz. Otwor przez korbowod, sworzen smarowany
    pod cisnieniem? Tego nie ma w silnikach do samochodow osobowych.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: